Holla 0 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Kan iemand mij meer vertellen over zijn/haar ervaringen met het meedoen aan geneesmiddelenonderzoek? Dat waarbij je opgenomen wordt in een kliniek en er geld voor krijgt? Link naar bericht Deel via andere websites
Lewistrick 0 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ooh, ik ben ook benieuwd. Ik ben van plan dat in de zomervakantie te gaan doen... Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik heb er eens naar gekeken, maar de kleine regeltjes hielden me toch tegen uiteindelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Mja, heb er ook wel eens naar gekeken, maar uiteindelijk nooit gedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik zou het ook nooit doen Op andere manieren kan iemand beter aan geld komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Quote: Op donderdag 29 januari 2009 17:37:20 schreef Michiel het volgende: Ik heb er eens naar gekeken, maar de kleine regeltjes hielden me toch tegen uiteindelijk. Ja, een maat van me is er mee gekapt omdat je niet mocht roken tijdens zo'n meerdaags onderzoek. Wat betreft het meedoen lijkt het mij wel wat af en toe. Stapel boeken en laptop mee, hatsikidee Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Quote: Op donderdag 29 januari 2009 17:54:43 schreef Barbapapa het volgende: Ik zou het ook nooit doen Op andere manieren kan iemand beter aan geld komen. Je helpt de wetenschap wel een handje. En daarmee ook de gezondheidszorg en dus een hoop zieke mensen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Hé, is het niet een leuk idee om dan een grote credible proefdier meeting te organiseren? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Quote: Op donderdag 29 januari 2009 18:05:03 schreef Olorin het volgende: [...] Je helpt de wetenschap wel een handje. En daarmee ook de gezondheidszorg en dus een hoop zieke mensen. Je weet dat ik geloof in een betere gezondheidsvoorziening dan de 'meer gangbare gezondheidszorg' Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Quote: Op donderdag 29 januari 2009 18:26:56 schreef Barbapapa het volgende: [...] Je weet dat ik geloof in een betere gezondheidsvoorziening dan de 'meer gangbare gezondheidszorg' Ga je nooit ergens voor naar de dokter? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Nee. 5,5 jaar geleden begon ik volledig God te vertrouwen voor mijn gezondheid. Daarvóór ging ik wel eens naar een dokter, maar sinds 5,5 jaar niet meer. Ook heb ik sinds 5,5 jaar nooit meer een griepje ofzo gehad. Daarvóór was ik wel elk jaar gemiddeld een paar dagen ziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ziek worden komt nog wel. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Bij mij niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik mag met het meeste niet meedoen Flauwtes, schildklierhormoon in de war én minder dan een jaar geleden in Malariagebied geweest. Overigens zitten ertoch ook wel flinke risico's aan? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Ik heb zelf ook wel eens gedacht, zal ik zoiets eens doen. Maar het is qua tijd eigenlijk nooit in te passen (studie, baan etc.). Die risico's zullen wel meevallen, want zo'n medicijn is al door heel wat testfases heen gegaan voor het op mensen getest mag worden. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Quote: Op vrijdag 30 januari 2009 12:28:32 schreef Esther het volgende: Die risico's zullen wel meevallen, want zo'n medicijn is al door heel wat testfases heen gegaan voor het op mensen getest mag worden. Dat dacht ik ook, tot dat er bij mij een staart aangroeide. Link naar bericht Deel via andere websites
Lewistrick 0 Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Quote: Op vrijdag 30 januari 2009 20:23:15 schreef Pius_XII het volgende: [...] Dat dacht ik ook, tot dat er bij mij een staart aangroeide. Aan jou of aan 'het zaakje'? Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Ik heb als student eens mijn rustmetabolisme laten bepalen: een ochtend lang in nuchtere toestand (moeilijk hoor, als student ) op een bed liggen met een grote kap op m'n hoofd (om mijn zuurstofverbruik te meten) en een hartslagmeter. En omdat je niet in slaap mocht vallen, keken we films. Het moesten hele rustige films zijn, maar bij Cry Freedom ging toch op twee momenten mijn hartslag nogal omhoog: toen Steve Mbiko met zijn vrouw vree en toen hij in elkaar gerost werd in de gevangenis ... Aan een onderzoek met medicijnen zou ik niet snel meedoen. Ook al is het niet gevaarlijk, toch kan het erg vervelend zijn. Zo zat een vriend van mij in een onderzoek met interferon net in één van de hoogste doseringen. Hij heeft een hele week met zware 'griep' op bed gelegen. En een studiegenoot van hem had een andere dosering, nergens last van en kon zo dagenlang voor z'n tentamens leren. Ze kregen er hetzelfde geld voor Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Quote: Op vrijdag 30 januari 2009 20:23:15 schreef Pius_XII het volgende: [...] Dat dacht ik ook, tot dat er bij mij een staart aangroeide. Uhm, PIUS, niemand heeft "het praatje" met je gehouden blijkbaar, maar als je in de puberteit komt verandert je lichaam. Dat kan vreemd en ongemakkelijk zijn, maar bijvoorbeeld die "staart" hoort daar gewoon te komen hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 En nou weer BOT, grapjassen Hoe kun je je eigenlijk inschrijven voor zulke onderzoeken? Ik zie wel eens wat in de Spits staan, maar toen ik een tijdje terug op internet zocht kon ik eigenlijk niks vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Quote: Op zondag 01 februari 2009 15:35:06 schreef Esther het volgende: En nou weer BOT, grapjassen Hoe kun je je eigenlijk inschrijven voor zulke onderzoeken? Ik zie wel eens wat in de Spits staan, maar toen ik een tijdje terug op internet zocht kon ik eigenlijk niks vinden. Alstu: link Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Kwootje van de site die Pius linkt: Om aan een geneesmiddelen of medisch onderzoek deel te nemen is goede voorbereiding van belang. U kunt bijvoorbeeld een route naar een ziekenhuis vinden via onze google maps. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Jaaaa leuk, en als half credible aan de dierproeven heeft gezeten dan kunnen we daarna het "Maffe Mutatie Topic" openen. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Quote: Op zondag 01 februari 2009 16:17:41 schreef Joëlle het volgende: Kwootje van de site die Pius linkt: Om aan een geneesmiddelen of medisch onderzoek deel te nemen is goede voorbereiding van belang. U kunt bijvoorbeeld een route naar een ziekenhuis vinden via onze google maps. Quote: Op zondag 01 februari 2009 16:18:57 schreef MarinusCopy het volgende: Jaaaa leuk, en als half credible aan de dierproeven heeft gezeten dan kunnen we daarna het "Maffe Mutatie Topic" openen. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Bij die advertenties staan telefoonnummers. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten