Spring naar bijdragen

Wie is de mol?


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

ja maar er zijn ook dingen die hij nooit als mol zou doen.. Kijk de meeste mollen in de historie knipoog_dicht.gif maakten ook gebruik van de domheid van anderen, hielden zich afzijdig .. kwamen nooit met goede ideeën.. Dat doet Jon wel , bijv. op de berg toen ze net die gebouwen allemaal moesten opzoeken aan de hand van die foto's weet je wel? Toen gingen ze later die berg op en Anniek liep heel sloom, en de verkeerde kant op .. toen moedigde hij haar aan .. en in de supermarkt zei hij dat alle dure producten er uit moesten .. en toen met dat podium met die lichten heeft hij een verhaal verteld en daar kwamen ook nog wat woorden uit ..

En hij zei gewoon een paar keer op dat podium; 'het geld is ', maar dat doe je altijd automatisch als je nadenkt over het vervolg van die zin.. toch?

Nee Anniek is de mol, weet ik echt 100% zeker.. big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je hier ook een with the stars-variant van? Zo ja, dan zou het op zich wel grappig zijn als Johnny, John of Linda de Mol mee zouden doen. Ik zie de verwarring al voor me. widegrin.gif

Quote:

Ik wil gewoon dat Anniek het is, dat is echt
mijn molletje
.

Dat zegt haar vriend ook vaak tegen d'r, heeft 'm al de nodige blauwe plekken opgeleverd. devil.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Volgens mij is dit altijd met bekende Nederlanders
puh2.gif

Sinds paar seizoenen wel.

Volgens mij is het ook 1 of 2 keer met 'gewone' Nederlanders gedaan

Quote:

Ik ken ze bijna allemaal wel!

Alleen bij Vera en Hans had ik zoiets van: Huh?

Hans Schiffers is van die radio show die ze na afloop altijd noemen en waarin tips worden gegeven, duuh puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

het is 4 keer met normale mensjes gedaan.. zij waren wel veel meer geïnteresseerd in het geld, bij bekende nederlanders zie je vaak dat ze allemaal verdacht gaan doen.. vind ik echt irritant. Maar valt dit seizoen wel mee ..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

humm oke jon de mol... noparty.gif ik zou op zich net zo'n laatste afl. met anniek als mol kunnen maken, met haar sabotages .. en ik vond de 'mollenstreken' van Jon ook wel wat simpel allemaal..

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vond ze juist onwijs lim. Hij heeft het super gespeeld. Slim, bedachtzaam en erg goed. Hoefde niet overal de mol te spelen, ook vaak vanwege anniek. Ik vond die aanwijzingen in de teksten en dingen die Jon zei wel wat ver gezocht puh2.gif

op mol.net een foto van Jon? Je moet er maar achter komen.

En toen ze naar Jordanie gingen riep Jon "IK WIST HET", het was mij niet eens opgevallen, maar vind het apart dat de andere deelnemers daar ook niks van hoorden of opvielen, want hij wist het inderdaad, omdat ie de mol was! puh2.gif leuk seizoen geweest weer.

Helaas nu weer lang wachten...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid