Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 ja maar er zijn ook dingen die hij nooit als mol zou doen.. Kijk de meeste mollen in de historie maakten ook gebruik van de domheid van anderen, hielden zich afzijdig .. kwamen nooit met goede ideeën.. Dat doet Jon wel , bijv. op de berg toen ze net die gebouwen allemaal moesten opzoeken aan de hand van die foto's weet je wel? Toen gingen ze later die berg op en Anniek liep heel sloom, en de verkeerde kant op .. toen moedigde hij haar aan .. en in de supermarkt zei hij dat alle dure producten er uit moesten .. en toen met dat podium met die lichten heeft hij een verhaal verteld en daar kwamen ook nog wat woorden uit .. En hij zei gewoon een paar keer op dat podium; 'het geld is ', maar dat doe je altijd automatisch als je nadenkt over het vervolg van die zin.. toch? Nee Anniek is de mol, weet ik echt 100% zeker.. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Ik vind het echt zo spannend! Ik wil gewoon dat Anniek het is, dat is echt mijn molletje. Aan de andere kant is er ook wel iets voor Jon te zeggen, dat maakt het zo spannend!! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Heb je hier ook een with the stars-variant van? Zo ja, dan zou het op zich wel grappig zijn als Johnny, John of Linda de Mol mee zouden doen. Ik zie de verwarring al voor me. Quote: Op woensdag 11 maart 2009 13:08:22 schreef Gilrea het volgende: Ik wil gewoon dat Anniek het is, dat is echt mijn molletje . Dat zegt haar vriend ook vaak tegen d'r, heeft 'm al de nodige blauwe plekken opgeleverd. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Volgens mij is dit altijd met bekende Nederlanders Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Quote: Op woensdag 11 maart 2009 13:55:49 schreef Dagmar het volgende: Volgens mij is dit altijd met bekende Nederlanders ik ken d'r geen van geloof ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Ze zijn wel bekend! Tenminste, op het eerste gezicht niet, maar ze zitten allemaal wel ergens in waarvan jij zegt: oja! Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Ik ken ze bijna allemaal wel! Alleen bij Vera en Hans had ik zoiets van: Huh? Dennis kom ik nog wel eens tegen! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Quote: Op woensdag 11 maart 2009 13:55:49 schreef Dagmar het volgende: Volgens mij is dit altijd met bekende Nederlanders Sinds paar seizoenen wel. Volgens mij is het ook 1 of 2 keer met 'gewone' Nederlanders gedaan Quote: Op woensdag 11 maart 2009 16:15:30 schreef Febe het volgende: Ik ken ze bijna allemaal wel! Alleen bij Vera en Hans had ik zoiets van: Huh? Hans Schiffers is van die radio show die ze na afloop altijd noemen en waarin tips worden gegeven, duuh Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 het is 4 keer met normale mensjes gedaan.. zij waren wel veel meer geïnteresseerd in het geld, bij bekende nederlanders zie je vaak dat ze allemaal verdacht gaan doen.. vind ik echt irritant. Maar valt dit seizoen wel mee .. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Vanavond is zover!!! Spannend! Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Ik ben zooooooooooo benieuwd! Ik ga nog steeds voor Jon!! (of Anniek... ) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 humm oke jon de mol... ik zou op zich net zo'n laatste afl. met anniek als mol kunnen maken, met haar sabotages .. en ik vond de 'mollenstreken' van Jon ook wel wat simpel allemaal.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2009 ik vond ze juist onwijs lim. Hij heeft het super gespeeld. Slim, bedachtzaam en erg goed. Hoefde niet overal de mol te spelen, ook vaak vanwege anniek. Ik vond die aanwijzingen in de teksten en dingen die Jon zei wel wat ver gezocht op mol.net een foto van Jon? Je moet er maar achter komen. En toen ze naar Jordanie gingen riep Jon "IK WIST HET", het was mij niet eens opgevallen, maar vind het apart dat de andere deelnemers daar ook niks van hoorden of opvielen, want hij wist het inderdaad, omdat ie de mol was! leuk seizoen geweest weer. Helaas nu weer lang wachten... Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 Hahahahahahah ik had zoooooooooooooooooooo gelijk!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten