Spring naar bijdragen

Verlossing volgens de ...


Aanbevolen berichten

Oh, ik was heel ontopic hoor. Lees je eigen openingspost maar.

Quote:
Hetzelfde geld voor rijkdom. Ik wil leven voor mijn medemens, door middel van ontwikkelingswerker te worden. Ik verlang niet naar rijkdom, ik verlang enkel naar een thuis; Hoe klein ook en waar dan ook. Als ik in, zeg eens wat, subsahara Afrika gezet ben, is een auto wellicht handig, maar ik hoef niet zo'n luxe hoor, als ie het maar doet. Maar vergeet ik hier Jezus' offer, of juist niet?

.

Ik wilde graag BP's ideeen over bepaalde zaken die ook jij aanhaalt. Jammer dat dat opeens als 'offtopic' wordt gezien. flower.gif

..... Of ik lees selectief widegrin.gif


Samengevoegd:

Minder selectief lezend herken ik wel iets in het verhaal van Diana.

Wat ik vaak als zegen ervaar is (inderdaad) dat ik meer rust en naastenliefde in mijn leven ervaar. Natuurlijk niet altijd, ik ben en blijf een zondig mens (mea culpa en zo).

Oh, dat ervaar ik trouwens ook als zegen: het zondebesef. Ik zie nu pas in hoe arm van geest je kunt zijn als je jezelf overal boven stelt en wat het teweeg brengt als iedereen dat afzonderlijk van elkaar (en daarmee tegen elkaar) doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid