Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Niet voor mezelf want ik ben al voorzien. smile.gif

De vraag is simpel, en geen uitnodiging tot een zoveelste discussie. Ik zoek een evangelische (achtige) gemeente in de omgeving Bergen op Zoom, Roosendaal, waar homoseksuele mensen welkom zijn. Niet zozeer binnen het ambt maar wel als volwaardig gemeentelid. Persoon in kwestie is namelijk uit zijn gemeente geknikkerd en mist de kerkgang enorm. Ik vraag dat hier, omdat websites van gemeenten meestal niet echt informatie over dat soort dingen geven, maar gemeenteleden zijn er vaak wel een beetje van op de hoogte.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Breda zit een Kerk van de Nazarener. Beetje uit de buurt, maar wel evangelies en voor zover ik weet worden homo's er niet uitgegooid. De voorganger van Vlaardingen is zelfs voorgegaan bij de evangelische "homo" vieringen in A'dam en Breda is een dochter van Vlaardingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid