MaDGLaZ 0 Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Vandaag binnen gekomen: \"Foundation 4 Life is de 1-jarige interne Christelijke trainingsschool voor jongeren van 17 t/m 22 jaar! Het was even wachten, maar de locatie is eindelijk bekend! In het prachtige oosten van Nederland ligt door bossen omgeven het mooie vakantiepark en conferentiecentrum De Betteld! Op het terrein van de Betteld staat de pas 2-jaar oude Witte Herberg, een prachtig pand met ruimte voor 150 mensen met recreatiezaal, lesruimte en eetzaal!\" Ik moet zeggen, voor hun website een dikke 10, ik ken geen bijbelschool website die er zo top uitziet! Ook de preken zijn echt enorm gaaf... Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 die is wel iets ouder hoor, de witte herberg... Oh en zelhem ligt écht niet in het midden van nld Maar wat is het doel van dit topic ? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Zeg dat wel zeg. Ik was er iets van 3-4 jaar geleden en toen stond dat gebouw er ook gewoon hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 idd, volgens mij staat ie er sinds 2000 ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Als ik mijn doopdatum(Was niet op de betteld hoor, gewoon dat jaar.)nou gewoon een keer kan onthouden, dan zou ik met zekerheid kunnen zeggen hoe lang geleden ik er was en die toko er al stond. Maar wanneer heeft het dan ook nut om dat uit mijn hoofd te weten buiten dit moment. Maar blijft een mooie camping/conferentieplaats. Link naar bericht Deel via andere websites
MaDGLaZ 0 Geplaatst 14 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Lol, dan mogen ze wel even wat meer overleggen met de Betteld. Het doel van het topic was nieuws maar ook media. Iets wat heel gaaf is en tot nu toe alleen in het Engels bestond, compilaties! Preken "Compilaties zijn verkorte vurige preken van sprekers van Foundation 4 Life in combinatie met muziek" Dus dat was het doel, nieuws en media Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Quote: De reiskosten en de kosten van de 2e zendingsreis (± 1000,=) zijn niet inbegrepen! Trainingsschool Foundation 4 Life is niet erkend door het Rijk. Dat betekent dat je niet in aanmerking komt voor studiefinanciering of een OV-jaarkaart. Voordeel daarvan is dat je na het Foundation 4 Life jaar nog van de volledige tijdsduur van de studiefinanciering kunt profiteren! Als je nog geen 18 jaar bent, krijgen je ouders nog wel kinderbijslag voor je. Elk nadeel heb z'n voordeel Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Maarre, wat krijg je nu voor die 7000 euro, behalve een 'gave tijd'? Wat kun/mag je als je je diploma bij deze school hebt behaald? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 - Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Da's dan niet duur voor een school die z'n kennis haalt uit boeken van Derek Prince Maar concreet: heb je dan alleen de kennis of ook een diploma, baangarantie.. iets in de geest? En is het geheel theologisch gelinkt aan iets of een andere (overkoepelende) organisatie? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 - Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 is de 7000 euro inclusief kost en inwoning of exclusief? Link naar bericht Deel via andere websites
MaDGLaZ 0 Geplaatst 14 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 inclusief uiteraard Het is eigenlijk ?6000, EXCL 2e zendingsreis a ?1000... Je leert wel veel van die docenten! Moet je eens bij medwerkers kijken en dan bij programmateam + gastdocenten       Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Inclusief, dus in dat opzicht is het vrij netjes. EN!!!!! Je krijgt les van Mattheus van der Steen!! Maar goed, dan nog vind ik het best veel geld voor een jaartje evangelisatie. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 hmmm....heb geen 7000 euro bovendien moet ik werken voor brood op de plank Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 De voorganger/CEO van TRIN. U weet wel, die van die grote opwekking in de Arena, afgelopen jaar (die overigens niet doorging). Onlangs ontving hij van Goedgelovig.nl de prijs voor 'meest wereldvreeemde organisatie' waarmee hij erg blij was want het bevestigde dat de opwekking er aan zat te komen. De Bijbel is hier tenslotte duidelijk over (het 'niet van deze wereld zijn' en zo). Link naar bericht Deel via andere websites
MaDGLaZ 0 Geplaatst 14 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 over docenten gesproken, wel een behoorlijke lijst! -Gerard de Groot -Martin Koornstra -Wilkin van de Kamp -David de Vos -Herman Boon -Marcel & Lydia Zimmer -Daniël Renger -Sven Leeuwenstein -Lodewijk van Weerden -Jan den Ouden -Martijn Piet en nog een paar... dan klinkt 6000 euries niet zo veel meer, als je genoeg sponsors vind natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Dus dan ga je eigenlijk voor de docenten? Het is dan goedkoper om die mensen gewoon op te gaan zoeken bij hun eigen gemeente. Oh, en de EOJD is ook niet al te duur. (overigens zegt alleen Herman Boon me iets, de rest niet). Link naar bericht Deel via andere websites
MaDGLaZ 0 Geplaatst 14 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 "Alle leden van dit team komen minimaal drie keer per jaar een dag les geven. Met name in de themaweken zullen ze worden ingezet." Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 drie dagen? Hoe ziet een week er uit ? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Quote: Op woensdag 14 januari 2009 12:49:38 schreef MaDGLaZ het volgende: over docenten gesproken, wel een behoorlijke lijst! -Gerard de Groot -Martin Koornstra -Wilkin van de Kamp -David de Vos -Herman Boon -Marcel & Lydia Zimmer -Daniël Renger -Sven Leeuwenstein -Lodewijk van Weerden -Jan den Ouden -Martijn Piet en nog een paar... dan klinkt 6000 euries niet zo veel meer, als je genoeg sponsors vind natuurlijk hmmm dit zijn de bekende charismatische voorgangers/sprekers van Nederland. * marlies houdt zich verder afzijdig van dit topic, wil je weten waarom kijk in mijn profiel Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten