Spring naar bijdragen

Foundation 4 Life op De Betteld!


Aanbevolen berichten

Vandaag binnen gekomen:

\"Foundation 4 Life is de 1-jarige interne Christelijke trainingsschool voor jongeren van 17 t/m 22 jaar!

Het was even wachten, maar de locatie is eindelijk bekend! In het prachtige oosten van Nederland ligt door bossen omgeven het mooie vakantiepark en conferentiecentrum De Betteld! Op het terrein van de Betteld staat de pas 2-jaar oude Witte Herberg, een prachtig pand met ruimte voor 150 mensen met recreatiezaal, lesruimte en eetzaal!\"

Ik moet zeggen, voor hun website een dikke 10, ik ken geen bijbelschool website die er zo top uitziet! Ook de preken zijn echt enorm gaaf...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Als ik mijn doopdatum(Was niet op de betteld hoor, gewoon dat jaar.)nou gewoon een keer kan onthouden, dan zou ik met zekerheid kunnen zeggen hoe lang geleden ik er was en die toko er al stond. Maar wanneer heeft het dan ook nut om dat uit mijn hoofd te weten buiten dit moment.puh2.gif Maar blijft een mooie camping/conferentieplaats.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lol, dan mogen ze wel even wat meer overleggen met de Betteld. Het doel van het topic was nieuws maar ook media. Iets wat heel gaaf is en tot nu toe alleen in het Engels bestond, compilaties!

Preken

"Compilaties zijn verkorte vurige preken van sprekers van Foundation 4 Life in combinatie met muziek"

Dus dat was het doel, nieuws en media puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
De reiskosten en de kosten van de 2e zendingsreis (±
euro.png
1000,=) zijn niet inbegrepen! Trainingsschool Foundation 4 Life is niet erkend door het Rijk. Dat betekent dat je niet in aanmerking komt voor studiefinanciering of een OV-jaarkaart. Voordeel daarvan is dat je na het Foundation 4 Life jaar nog van de volledige tijdsduur van de studiefinanciering kunt profiteren! Als je nog geen 18 jaar bent, krijgen je ouders nog wel kinderbijslag voor je.

Elk nadeel heb z'n voordeel rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Da's dan niet duur voor een school die z'n kennis haalt uit boeken van Derek Prince widegrin.gif

Maar concreet: heb je dan alleen de kennis of ook een diploma, baangarantie.. iets in de geest?

En is het geheel theologisch gelinkt aan iets of een andere (overkoepelende) organisatie?

Link naar bericht
Deel via andere websites

De voorganger/CEO van TRIN. U weet wel, die van die grote opwekking in de Arena, afgelopen jaar (die overigens niet doorging).

Onlangs ontving hij van Goedgelovig.nl de prijs voor 'meest wereldvreeemde organisatie' waarmee hij erg blij was want het bevestigde dat de opwekking er aan zat te komen. De Bijbel is hier tenslotte duidelijk over (het 'niet van deze wereld zijn' en zo).

Link naar bericht
Deel via andere websites

over docenten gesproken, wel een behoorlijke lijst!

-Gerard de Groot

-Martin Koornstra

-Wilkin van de Kamp

-David de Vos

-Herman Boon

-Marcel & Lydia Zimmer

-Daniël Renger

-Sven Leeuwenstein

-Lodewijk van Weerden

-Jan den Ouden

-Martijn Piet

en nog een paar... dan klinkt 6000 euries niet zo veel meer, als je genoeg sponsors vind natuurlijk puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

over docenten gesproken, wel een behoorlijke lijst!

-Gerard de Groot

-Martin Koornstra

-Wilkin van de Kamp

-David de Vos

-Herman Boon

-Marcel & Lydia Zimmer

-Daniël Renger

-Sven Leeuwenstein

-Lodewijk van Weerden

-Jan den Ouden

-Martijn Piet

en nog een paar... dan klinkt 6000 euries niet zo veel meer, als je genoeg sponsors vind natuurlijk
puh2.gif

hmmm dit zijn de bekende charismatische voorgangers/sprekers van Nederland.

* marlies houdt zich verder afzijdig van dit topic, wil je weten waarom kijk in mijn profiel

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid