Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

De grootste vraag is nu alleen, zie ik het zitten om het te doen. Ik weet wat het kost, ik weet ook wat het opbrengt en ik ken mijzelf een beetje. Zou ik het willen.

Wat Anastasia en CvW ook al ongeveer zeiden; de vraag is te groot zo. smile.gif Ik denk, dat je de zaken eerst wat moet uitsplitsen voordat je überhaupt kan zeggen of je het wil en kan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat vind je fijn aan het werk?

Wat vind je niet fijn aan het werk?

Wat gaat erg moeilijk worden?

Wat zit in je karakter? En wat is gedrag waar je aan kunt/moet werken? In relatie tot het werk een het leven? Wat is een rationele angst? Wat is een gevoelsmatige barriëre enz...

Bijvoorbeeld he? smile.gif Het punt is denk ik, dat ook dat proces; 'wat kan ik'? 'wat wil ik'? ook iets is wat je moeilijk alleen kan beslissen. Ik bedoel, stel dat je in een auto zit, dan heb jij misschien het meeste overzicht, maar dan nog zie je niet wat er in de dode hoek zit, onder de auto, onder de motorkap.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Prioriteiten, wat vind ik het belangrijkste, ik kan niet alles krijgen wat ik wil.

Maar denk je dat je daar alleen uitkomt? Ik bedoel, je moet daar zelf natuurlijk knopen in doorhakken, maar ook daar zit denk ik nog een hoop ruimte. Anderen, met een ander perspectief kunnen wellicht een zichtpunt geven waardoor de hele prioriteitskwestie weer in een ander licht komt te staan? smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zou op zich natuurlijk een mooie bedrijfskundige oefening zijn, en een teken van zelfverzekerd leiderschap; zoveel mogelijk verschillende breinen niet alleen bij het implimentatieproces, maar ook bij de ontwikkeling van het concept betrekken en gebruiken ten voordele van het eindresultaat. e_53.gifpuh2.gif

...ik roep ook maar wat hoor. flower.gifcandle-smiley.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid