Asteraceae 0 Geplaatst 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Quote: Op donderdag 04 december 2008 22:30:31 schreef Cornelius van Wijck het volgende: [...] x2 Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Quote: Op maandag 08 december 2008 12:43:58 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: De grootste vraag is nu alleen, zie ik het zitten om het te doen. Ik weet wat het kost, ik weet ook wat het opbrengt en ik ken mijzelf een beetje. Zou ik het willen. Wat Anastasia en CvW ook al ongeveer zeiden; de vraag is te groot zo. Ik denk, dat je de zaken eerst wat moet uitsplitsen voordat je überhaupt kan zeggen of je het wil en kan. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Wat vind je fijn aan het werk? Wat vind je niet fijn aan het werk? Wat gaat erg moeilijk worden? Wat zit in je karakter? En wat is gedrag waar je aan kunt/moet werken? In relatie tot het werk een het leven? Wat is een rationele angst? Wat is een gevoelsmatige barriëre enz... Bijvoorbeeld he? Het punt is denk ik, dat ook dat proces; 'wat kan ik'? 'wat wil ik'? ook iets is wat je moeilijk alleen kan beslissen. Ik bedoel, stel dat je in een auto zit, dan heb jij misschien het meeste overzicht, maar dan nog zie je niet wat er in de dode hoek zit, onder de auto, onder de motorkap. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Quote: Op maandag 08 december 2008 13:09:15 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: Ook op de andere vragen heb ik een redelijk antwoord en toch weet ik het niet. Waar zit de 'open ruimte' nu nog dan? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Quote: Op maandag 08 december 2008 13:15:20 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: Prioriteiten, wat vind ik het belangrijkste, ik kan niet alles krijgen wat ik wil. Maar denk je dat je daar alleen uitkomt? Ik bedoel, je moet daar zelf natuurlijk knopen in doorhakken, maar ook daar zit denk ik nog een hoop ruimte. Anderen, met een ander perspectief kunnen wellicht een zichtpunt geven waardoor de hele prioriteitskwestie weer in een ander licht komt te staan? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Zou op zich natuurlijk een mooie bedrijfskundige oefening zijn, en een teken van zelfverzekerd leiderschap; zoveel mogelijk verschillende breinen niet alleen bij het implimentatieproces, maar ook bij de ontwikkeling van het concept betrekken en gebruiken ten voordele van het eindresultaat. ...ik roep ook maar wat hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Tot nu toe zie ik mijn toekomt als iets wat nog komt. Het is bij mij ene paar keer gebeurd dat er plotseling diengen heel erg veranderden, zonder dat ik ze aan zag komen. Gewoon gaan en ik zie wel waar het schip strand. (Deze instelling is trouwens volstrekt GEEN exuus om belangrijke dingen uit te stellen!) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten