Spring naar bijdragen

Corientje123 & Rainbow6 samenwonen


Aanbevolen berichten

Quote:

grote kans dat we 'vrienden' kwijt raken door deze actie... of mischien vinden we wel mensen in soortgelijke situatie's

Het zou een beetje vreemd zijn als "vrienden" je laten vallen omdat jij andere keuzes maakt dan hen. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten...

Ik herken jullie situatie wel een beetje, wij hebben echter nooit scheve gezichten gezien (misschien vanuit de familie). Ik hoop dat mensen jullie keuze accepteren alszijnde jullie keuze, of ze het ermee eens zijn of niet smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • Antwoorden 52
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nog maar een paar daagjes en dan is het zover..

De afgelopen weken hebben behoorlijk energie gekost, aan de ene kant om gewoon de hele situatie thuis vol te houden, terwijl je dat eigenlijk ook al een tijdje zat bent, wordt dan soms ook wel een beetje emotioneel wat moeilijker. Aan de andere kant heel praktisch, bezig met werk (drukke maand) bezig met bijhouden van school en huiswerk (drukste periode) en dan ook nog inpakken en dingen voor het huis regelen..

Niet dat ik nu wil gaan zeuren, ik heb er namelijk zelf voor gekozen en sta nog steeds achter mijn keuze. Maar ik hoop in de aankomende tijd toch rust te krijgen in ons eigen huisje.

Nog maar 1 nachtje in m`n oude kamer, op mijn oude matras en alles is ingepakt knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid