Cloud 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op zondag 05 juli 2009 23:02:28 schreef Caesarion het volgende: Jullie weten er wel veel van..... lekker voor de kijkcijfers, waardoor ze langer op tv blijven Daarom heb ik ook niet zo'n kastje van Stichting Kijk Onderzoek. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Mijn moeder was gisteren geweest naar een "Show" en opname van Derek Ogilvie en ze zei dat ze van hem was genezen. Hoe algemeen en commercieel alles was etc. Link naar bericht Deel via andere websites
Cloud 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat je moeder had. Als echt 'bewezen' kan worden dat ze genezen is, zou dit mijn mening doen veranderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op maandag 06 juli 2009 19:48:30 schreef Cloud het volgende: Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat je moeder had. Als echt 'bewezen' kan worden dat ze genezen is, zou dit mijn mening doen veranderen. Ze is VAN hem genezen. Niet door hem genezen. Nee die dubbelzinnigheid in mijn woorden zag ik niet toen ik het typte. Sorry als het niet duidelijk overkwam. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op maandag 06 juli 2009 19:51:41 schreef Ol Moth het volgende: [...] Ze is VAN hem genezen. Niet door hem genezen. Nee die dubbelzinnigheid in mijn woorden zag ik niet toen ik het typte. Sorry als het niet duidelijk overkwam. Nee hoor, volsterkt duidelijk. Ik ben desondanks wel benieuwd naar haar ervaringen. Link naar bericht Deel via andere websites
Cloud 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Quote: Op maandag 06 juli 2009 19:51:41 schreef Ol Moth het volgende: [...] Ze is VAN hem genezen. Niet door hem genezen. Nee die dubbelzinnigheid in mijn woorden zag ik niet toen ik het typte. Sorry als het niet duidelijk overkwam. VAN hem genezen is inderdaad logischer gezien de context. Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Toch moest ik wel even twee keer lezen voordat ik het snapte in welke trand bedoel je eigenlijk algemeen en commercieel? dat het heel anders is dan op tv, of wat? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Zijn insinuaties en readings vond ze heel algemeen en dan mochten zich mensen aandienen die zich aangesproken voelden. En er hing een hele commerciele en "show" sfeer vond ze. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Ik denk dat er alleen sprake kan zijn van fraude als de mensen die hij betrekt in zijn readings in het complot zitten. Hij weet soms details die helemaal niet voor de hand liggen, dingen waarvan de mensen bij zijn readings zeggen dat helemaal niemand anders ze wist. Zelfs al heb je maar 10% goed, dan nog is het zeer onwaarschijnlijk dat je dat soort dingen goed raadt. Skeptici kunnen maar weinig inbrengen tegen Ogilvie. Eigenlijk moet je er naartoe gaan, dan kun je iig zelf zien hoeveel er uit wordt geknipt voor de TV uitzending. Ik vind het een onuitstaanbaar mannetje trouwens, doet ie eerst een belachelijk dansje en vertelt ie dan mensen uit het publiek dingen die ze hun leven lang met zich mee kunnen dragen. Dat is niet met elkaar te rijmen imo. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten