mohamed 0 Geplaatst 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst 27 september 2008 Quote: Op zaterdag 27 september 2008 12:13:45 schreef Mattijs het volgende: Ja hoor, we zijn met de band nu bezig met de eerste demo opnames, zodra er wat klaar is en de buma rechten zijn dichtgetimmerd, plaats ik wel ff iets op de site. Zal zometeen ook ff wat posten van een van de koren. Uhm... Ff om de crew wat werk te besparen: Waar posten we de mp3's? Je kan de nummers tot een jaar na de release aanmelden. Ben ook lid van die maffia bende. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst 27 september 2008 Ik luister vrij veel muziek, maar heb soms ook dagen dat ik helemaal niet luister. Ik luister ook heel regelmatig muziek zonder andere dingen te doen - muziek als enige bezigheid dus. Soms onder het genot van een biertje of een jointje, maar meestal gewoon, 'clean'. Ik vind het heerlijk om gewoon te zitten en te luisteren... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst 27 september 2008 ik hou van muziek luisteren, maar ik kan ook wel zonder. alleen was ik toch wel erg blij toen ik na een paar weken mn favoriete muziek weer kon beluisteren. (vakantie, huis opkanppen, geen tijd ) Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst 28 september 2008 Muziek is prachtig al het een bijdrage geeft aan het welzijn en eeuwig wel zijn van de mens.Dus de Liturgische muziek in de Kerk.Hier in dit huis wordt in volstrekte stilte het leven in voorgaande gang beleden. Stilte de mooiste muziek elke dag weer. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst 28 september 2008 ik kon niet zonder, dacht ik, maar nu mijn WiPod meegewassen in de wasmachine merk ik dat het best kan, maar wel een gemis is. Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst 28 september 2008 Lekker interressant topic.. xD Maar dat kan ook aan mij liggen =] Ik luister echt elke dag muziek. Vooral relie. En ik leef echt voor muziek. Ik speel gitaar, piano, drums en zing. Maar tog zou ik geen muziek nodig hebben. xD Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst 28 september 2008 Ik kan zonder muziek. Daar is dan ook alles mee gezegd. Als ik doof zou worden, zou ik het overleven, in die zin! Het geen muziek meer kunnen horen zou misschien een zwaarder kruis voor me zijn dan de communicatiemoeilijkheden die het op zou leveren. Vieringen in de kerk zonder muziek zijn goed te pruimen (doordeweeks is het nagenoeg altijd zo), maar mét is leuker, zeg maar. Die uitdrukking 'zingen is dubbel bidden' is geen loze term voor mij. En dan m.n. het meer meditatieve, simpele spul (psalmtoon, vaste gezangen, of bijv de heiligenliturgie gisteren in de wijdingsviering van CvW - maar dat laatste is wel niet bepaald dagelijkse of wekelijkse koek voor mij) Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst 28 september 2008 Ik zou wel zonder muziek kunnen maar ik zou het vreselijk missen. Muziek is voor mij een manier van uiten, een taal, troost, vlucht, begrip, een andere wereld, etc. Als dat er niet zou zijn, zou ik me minder mens voelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst 30 september 2008 zoals beloofd op pagina 1, er staat een demo in topic youtube muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst 30 september 2008 Muziek is het verschil tussen mens en dier, het is de taal van de ziel, en overigens hou ik staande dat God viool speelt. Overigens onderschrijf ik wat Sacerdos zegt: in de stilte klinkt prachtige muziek. ehm, is dat voldoende antwoord op de vraag? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst 30 september 2008 Laat God dan in hemelsnaam cello of contrabas spelen, dat is tenminste écht geluid. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst 30 september 2008 Quote: Op dinsdag 30 september 2008 17:12:15 schreef Kurt het volgende: Laat God dan in hemelsnaam cello of contrabas spelen, dat is tenminste écht geluid. Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst 30 september 2008 tjah het liefst de hele dag door luisteren en zelf spelen! Link naar bericht Deel via andere websites
aegron 0 Geplaatst 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst 30 september 2008 Niet zonder lezen kunnen, ja absoluut. Niet zonder muziek kunnen? Ik dacht altijd van niet, maar eigenlijk valt het heel erg mee (hoewel een goed/mooi muziekstuk nooit weg is ). Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten