Spring naar bijdragen

muziek maken met fruityloops


Aanbevolen berichten

Goed, ik kon er niks mee, het klinkt in mijn oren teveel als bij elkaar verzamelde geluiden zonder dat er echt een samenwerking is tussen de geluiden. Maar volgens mij heb je Fruitypoeps beter door dan ik. Probeer wat meer samenhang in een nummer, zou ik zeggen, mij ben je kwijt geraakt tijdens het nummer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

bedankt voor je reactie , ik deze reactie al eens gehoord van een vriend! en je heb gelijk , maar ik hou er zelf wel van , al weet ik dus niet hoe ik een nummer moet maken , dat is mn probleem!

de geluiden ,heb ik al vind ik , nu nog en bepaalde volgorde!


Samengevoegd:

ps. eigenlijk vind ik het wel al op een nummer lijken!?

Link naar bericht
Deel via andere websites

jaren! ongeveer 3 met fruityloops (niet dagelijks) , daarvoor Mmm <> Magix Music Maker! maar voor mn gevoel lukt t nog niet echt!?

maar dat komt wel hoop ik ..


Samengevoegd:

hoi andere jas , ik heb juist alles op elkaar ingespeeld of hoe zeg je dat..

ik heb elk geluidje passend gemaakt op de rest , althans geprobeerd dan..

alleen is het nog niet af , en het kan altijd nog veranderd worden!

misschien bedoel je iets wat ik niet begrijp , over samenhang!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja, ik heb naar mijn idee ook een andere definitie van samenhang, ik denk met nummers in termen van opbouw/intro, thema's, climax en uittro en ook in geluiden die naar mijn idee mooi bij elkaar passen. Het kan zijn dat jij gewoon anders naar muziek kijkt, ik snap dat ook wel. Ik gaf het ook alleen maar aan dat het op mij overkwam. Volgens mij zit je voor je eigen muzikale bedoelingen prima op de weg en heb je alleen aan mijn reactie een van de eerste reacties van zijn soort die je waarschijnlijk vaker kan gaan horen. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

nogmaals bedankt! andere jas , ik bergrijp wat je bedoel , en je heb zeker wel gelijk , mijn forum vraag was ook , hoe maak ik een nummer van begin tot einde!

dit kan ik niet , wel de geluiden en ritmes...

ik wilde je ook niet ""aanvallen"" hoor !!!!!

ik vind het juist tof , dat je eerlijk zeg , wat jij er van vind!

Ik ga verder en hoop dat het ooit wat word haha!

groetjesss

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid