Spring naar bijdragen

Installatie Mgr. De Korte


Aanbevolen berichten

Morgen (zaterdag 13 september) wordt Msgr. De Korte geïnstalleerd tot bisschop van Groningen-Leeuwarden. Dit zal worden uitgezonden door de KRO op Nederland 2 vanuit de St. Jozefkathedraal in Groningen.

Allemaal kijken dus. Ik ben daar ook, dus ik zal even naar jullie zwaaien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alsof ik daar wat aan heb als ik BINNEN in een katedraal zit.

20 minuten voor de Mis sloeg de hoofdstop door, alles donker, geen geluid. Dikke stress bij de KRO... wel lachen. Je merkt wel hoe katholiek ze bij de KRO zijn... vloeken/tieren.... verbaasd.gif

Gewoon vragen aan St. Max doet wonderen hoor... puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Alsof ik daar wat aan heb als ik BINNEN in een katedraal zit.

20 minuten voor de Mis sloeg de hoofdstop door, alles donker, geen geluid. Dikke stress bij de KRO... wel lachen. Je merkt wel hoe katholiek ze bij de KRO zijn... vloeken/tieren....
verbaasd.gif

Gewoon vragen aan St. Max doet wonderen hoor...
puh2.gif

Zou God de KRO ook niet katholiek genoeg meer vinden engel.gifdevil.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Check het aantal brillen op de foto's...

Wellicht zijn er derde variabelen in het spel zoals leeftijd, bijvoorbeeld? knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Quote:

Hé, bij jullie schijnt de zon! Da's óneerlijk!
boosrood.gif

puh2.gif

Er is niets dat je verhindert deze kant op te komen. Bij ons is het altijd mooi weer. Vandaag 17C en zonnig inderdaad. engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hehe, weer heerlijk subtiel Sacerdos
knipoog_dicht.gif

Maar hij heeft wel gelijk knipoog_dicht.gif

De preek was goed inderdaad, zie post van T hierboven. Verder viel het me op dat hij niet heel blij keek toen hij ging zitten (het moment suprème van de hele viering). Ik vraag me wel af hoe Mgr De Korte diep vanbinnen over deze benoeming denkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid