Taquoriaan 0 Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Morgen (zaterdag 13 september) wordt Msgr. De Korte geïnstalleerd tot bisschop van Groningen-Leeuwarden. Dit zal worden uitgezonden door de KRO op Nederland 2 vanuit de St. Jozefkathedraal in Groningen. Allemaal kijken dus. Ik ben daar ook, dus ik zal even naar jullie zwaaien. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst 13 september 2008 Potjandozie (mag dit?), had ik nét een topic gestart, zie ik deze! Ik zal naar je terugzwaaien, maar ik weet niet of je 't dan wel ziet Samengevoegd: Hé, bij jullie schijnt de zon! Da's óneerlijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Taquoriaan 0 Geplaatst 13 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2008 Alsof ik daar wat aan heb als ik BINNEN in een katedraal zit. 20 minuten voor de Mis sloeg de hoofdstop door, alles donker, geen geluid. Dikke stress bij de KRO... wel lachen. Je merkt wel hoe katholiek ze bij de KRO zijn... vloeken/tieren.... Gewoon vragen aan St. Max doet wonderen hoor... Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst 13 september 2008 Quote: Op zaterdag 13 september 2008 21:48:39 schreef Taquoriaan het volgende: Alsof ik daar wat aan heb als ik BINNEN in een katedraal zit. 20 minuten voor de Mis sloeg de hoofdstop door, alles donker, geen geluid. Dikke stress bij de KRO... wel lachen. Je merkt wel hoe katholiek ze bij de KRO zijn... vloeken/tieren.... Gewoon vragen aan St. Max doet wonderen hoor... Zou God de KRO ook niet katholiek genoeg meer vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Taquoriaan 0 Geplaatst 13 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2008 ROFLMAO link Pix Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst 13 september 2008 Ligt het aan mij of is er een verband tussen katholikiteit en slechtziendheid? Link naar bericht Deel via andere websites
Taquoriaan 0 Geplaatst 13 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2008 wieso? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst 13 september 2008 Check het aantal brillen op de foto's... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Quote: Op zondag 14 september 2008 00:03:12 schreef AndreasJ het volgende: Ligt het aan mij of is er een verband tussen katholikiteit en slechtziendheid? Ligt niet aan jou. Link naar bericht Deel via andere websites
Taquoriaan 0 Geplaatst 14 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Quote: Op zondag 14 september 2008 00:08:11 schreef AndreasJ het volgende: Check het aantal brillen op de foto's... Wellicht zijn er derde variabelen in het spel zoals leeftijd, bijvoorbeeld? Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 13 september 2008 10:43:36 schreef wateengedoe2 het volgende: Hé, bij jullie schijnt de zon! Da's óneerlijk! Er is niets dat je verhindert deze kant op te komen. Bij ons is het altijd mooi weer. Vandaag 17C en zonnig inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Quote: Op zondag 14 september 2008 22:46:02 schreef Taquoriaan het volgende: [...] Wellicht zijn er derde variabelen in het spel zoals leeftijd, bijvoorbeeld? En belezenheid, het is niet de gemiddelde katholiek volk daar Hoe vond je de Mis trouwens, afgezien van het gevloek van die KRO-ers? Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Weer een hoop flauwe kul in deze draad,maar niets inhoudelijks over het gebeuren zelf en wat de man zei in zijn preek ,was zeer de moeite waard.Zou van de Katholieken hier op dit forum wel iets anders verwachten dan wat geneuzel over bijzaken die niets ter zake doende zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst 15 september 2008 Hehe, weer heerlijk subtiel Sacerdos Wat was zijn preek dan? Waar ging het over enzo? En staat dit op uitzending gemist ofzo? Heb best wel interesse naar hoe zoiets als dit eruit ziet. Link naar bericht Deel via andere websites
Taquoriaan 0 Geplaatst 15 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2008 Als je surft naar link zie je rechtsbovenaan een clip waar je op kunt klikken. Zijn preek ging over een nieuw katholiek elan in Groningen-Leeuwarden en over het slaan van bruggen naar andere christenen. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst 16 september 2008 Quote: Op maandag 15 september 2008 18:56:47 schreef AndreasJ het volgende: Hehe, weer heerlijk subtiel Sacerdos Maar hij heeft wel gelijk De preek was goed inderdaad, zie post van T hierboven. Verder viel het me op dat hij niet heel blij keek toen hij ging zitten (het moment suprème van de hele viering). Ik vraag me wel af hoe Mgr De Korte diep vanbinnen over deze benoeming denkt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten