Lisetje 0 Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Check de volgende link... link en kom maar op met die reacties! Thnx Liefs Lisetje Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Ik check niets voordat ik een kleine beschrijving zie staan. Bij deze dus, ik wil graag een kleine beschrijving. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Het klinkt 'wel aardig' alleen snap ik totaal niet waarom het Jerusalems Enemies heet, het klinkt behoorlijk 'vrolijk' niets 'vijandigs' aan, er zit geen tekst bij.. Het nummer had een willekeurige titel kunnen hebben varierend van 'Satans Lollipop' via 'March of the Happy Penguins' tot 'Qwerty u.i.o.p'. Link naar bericht Deel via andere websites
John de Kroon 0 Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Vind het wel goed klinken. Nog even door oefenen, zit zekr talent in. Wat is eigelijk jouw rol hierin Lisetje? Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Muziek van 13 in een dozijn en nog slecht ook;een dove zet gelijk zijn/haar gehoortoestel uit,heerlijk rustig. Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Tja.. als je mijn eerlijke mening wil horen: Ik vind het helemaal nergens over gaan. Plak een zwik samples uit Apple Loops aan elkaar en klaar ben je. Er zit geen dynamiek in, geen afwisseling, geen muzikale verrassingen. Het gaat in mijn optiek nergens over. But: it's an opinion... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Meer een soort soundtrack achtig nummer, wel grappig, doet me een beetje denken aan de soundtrack van Red Alert ofzo, maar dan wat oriëntalers. Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Nou dat schopt kont zeg, de combinatie 'Adrie', een stilstaand plaatje op youtube en geen tekst..... Link naar bericht Deel via andere websites
Lisetje 0 Geplaatst 9 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2008 Hallo allemaal We zijn de afgelopen tijd weer druk bezig geweest met zingen, musiceren en produceren, en hebben een aantal nieuwe liedjes op youtube gezet: link link link Opnieuw horen we graag jullie reacties! (ja, we durven het nog steeds aan ) Dankjewel! Liefs van Lisette (en dj Adrie natuurlijk ook) Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst 9 september 2008 De democratisering van de middelen om kunst te maken heeft de kwantiteit van artistieke uitingen, of dat wat daarvoor door moet gaan, weliswaar met een ontzagwekkende factor vergroot, maar de gemiddelde kwaliteit is daarbij volstrekt gelijk gebleven. Met alle waardering voor het plezier dat jullie, hopelijk, aan jullie muziek beleven, vind ik het niet van een zodanige kwaliteit dat het ooit het youtube-niveau zal ontstijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst 9 september 2008 Tsja... het is niet echt mijn smaak Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst 9 september 2008 Quote: Op dinsdag 09 september 2008 20:22:09 schreef Hester het volgende: Tsja... het is niet echt mijn smaak Viool is veul mooier he Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst 9 september 2008 Herrie maken kan iedereen. Voorlopig nog maar een tijdje naar de muziekschool. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten