Spring naar bijdragen

GrootNieuwsRadio


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Ik heb een paar weken terug een nieuw christelijke radiostation ontdekt. GrootNieuwsRadio zend 24 uur per dag uit op 1008 AM (Middengolf) en via de website grootnieuwsradio.nl

Ze hebben naast heel veel gospelmuziek (nieuw en oud) gepresenteerde programma's over nieuws, geloof en muziek. Ik vind het erg leuk en ben benieuwd wat jullie er van vinden? Kennen nog meer mensen deze zender? En vinden jullie het een aanvulling?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het ook even geluisterd.

Het is niet bepaald mijn soort radio. Ten eerste vind ik dat er een klein beetje veel in gepraat word. Het gaat allemaal over mooie dingen hoor maar ik heb gewoon liever meer muziek op een radiozender.

Verder de muziek die ze draaide vanmorgen is voor mij niet echt bekende muziek.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is naar mijn idee een beetje de Radio 10 Gold (van vroeger clown.gif) van christelijk Nederland. Het gaat mij allemaal net iets te langzaam en te soft.

Ik wil eigenlijk op m'n autoradio een soort van christelijke Q-Music ofzo. Daarnaast heb ik het een tijdje geprobeert om GNR te luisteren via AM, maar ik erger me zodanig aan de beperkingen van AM dat ik maar gauw weer terugschakelde naar m'n Hillsong CD...

Overigens wel een tof initiatief, ik geloof dat er zeker behoefte aan is!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het is naar mijn idee een beetje de Radio 10 Gold (van vroeger
clown.gif
) van christelijk Nederland. Het gaat mij allemaal net iets te langzaam en te soft.

Dat vond ik dus ook. 'Wij loven u', het programma gisteravond vond ik wel wat hebben maar dat had weer een hoog radio 1 gehalte (maar goed, ik word al oud dus ik kan het hebben).

Ik ben wel benieuwd naar de zaterdagmiddag puh2.gif

Quote:
Ik wil eigenlijk op m'n autoradio een soort van christelijke Q-Music ofzo.

Inderdaad. Voel ik een idee opkomen voor Credible Radio? knipoog_dicht.gif

Quote:
Daarnaast heb ik het een tijdje geprobeert om GNR te luisteren via AM, maar ik erger me zodanig aan de beperkingen van AM dat ik maar gauw weer terugschakelde naar m'n Hillsong CD...

Bright FM via gprs op je telefoon en dan naar de autoradio is ook niet alles...

Quote:

Overigens wel een tof initiatief, ik geloof dat er zeker behoefte aan is!

Zeker weten! Vond het vanmorgen, ondanks de beroerde geluidskwaliteit toch wel een keer een welkome afwisseling van Giel big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat vond ik dus ook. 'Wij loven u', het programma gisteravond vond ik wel wat hebben maar dat had weer een hoog radio 1 gehalte (maar goed, ik word al oud dus ik kan het hebben).

Ik ben wel benieuwd naar de zaterdagmiddag
puh2.gif

Zaterdagmiddag hard-rock café?knipoog_dicht.gif

Quote:
[...]

Inderdaad. Voel ik een idee opkomen voor Credible Radio?
knipoog_dicht.gif

Ideeën zat, geld niet clown.gif

Quote:
[...]

Bright FM via gprs op je telefoon en dan naar de autoradio is ook niet alles...

Heb ik ook nog aan zitten denken. Dat klinkt dus niet?

Quote:
[...]

Zeker weten! Vond het vanmorgen, ondanks de beroerde geluidskwaliteit toch wel een keer een welkome afwisseling van Giel
big-smile.gif

Alles is een welkome afwisseling van Giel mondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Zaterdagmiddag hard-rock café?
knipoog_dicht.gif

Country-trail big-smile.gif

Quote:
Ideeën zat, geld niet
clown.gif

Nee, dat geld genereren we dan juist! puh2.gif

Quote:
Heb ik ook nog aan zitten denken. Dat klinkt dus niet?

Niet met GPRS (32 kbit). Met UMTS zal het ongetwijfeld beter gaan maar dat kan mijn simpele toestelletje niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die Country-muziek op zaterdag vind ik stiemem bést leuk...ook Classics wel (tussen 7 & 8? of tussen 6 & 8?) ..beetje oude muziek, houd ik wel van! Maar de meeste muziek die overdag gedraaid wordt vind ik niet zóóó mooipuh2.gif...en je kunt ook moeilijk 's avonds gaan luisteren omdat er dan constant gepraat wordt..*niet dat het niet waardevol is, maar voldoet niet aan de eisen van een achtergrondmuziekjepuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid