Sacerdos 0 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Nu Jezus Christus de Verrezen Heer onderons is de 50 dagen tijd,wat wil dat zeggen voor ons persoonlijk geloofs leven.Met Hemelvaart des Heren zal de Paaskaars gedoofd worden en alleen branden met een Heilige Doopsel. Voor het persoonlijks geloofsleven is de 50dagentijd een vreugdevolle tijd daar bij elke Getijdendienst en Heilige Mis klingt--- De Heer is opgestaan,Hij is waarlijk opgestaan--- Wat wil de 50dagentijd de forumleden zeggen voor en in hen persoonlijks geloofsleven . Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Quote: Op donderdag 03 april 2008 14:08:25 schreef Sacerdos het volgende: Wat wil de 50dagentijd de forumleden zeggen voor en in hen persoonlijks geloofsleven . De topicstarter (Sacerdos dus) begint. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 3 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Quote: Op donderdag 03 april 2008 14:11:13 schreef Thorgrem het volgende: [...] De topicstarter (Sacerdos dus) begint. Goed lezen; lezen en lezen is twee,dat wordt slecht gedaan hier,herlezen zou ook een optie zijn. Dus wat ik er van vind staat er klip en klaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Quote: Op donderdag 03 april 2008 14:13:38 schreef Sacerdos het volgende: [...] Goed lezen; lezen en lezen is twee,dat wordt slecht gedaan hier,herlezen zou ook een optie zijn. Dus wat ik er van vind staat er klip en klaar. Kom kom, ik verwacht wel een iets uitgebreider antwoord van zo'n vaardige verstaander. Beantwoord je eigen vragen die je in je eerste post stelt eens met een mooi verhaal. Mocht je daartoe niet bereid zijn dan kan ook dit topic weer op slot. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 5 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Morgen 3e Zondag na Pasen in de Paastijd of 50dagentijd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten