Andere Jas 2 Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Straight up Gorship Christelijke deathcore, laatste schijf 'Nailed. Dead. Risen.' moet ik nog aanschaffen. Voor alle fans van Suicide Silence, Carnifex en Dying Fetus. Een van de hardere soorten van christelijke metal. Videoclipje Myspace pagina Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 De muziek is echt te vet gewoon, alleen die putgruntjes daar hou ik niet zo van Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 wel vette muziek... de vocalen ben ik niet echt weg van.... grunt gaat wel.. maar die poging tot screamen... mwah... Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Zal eens een leuke Doom/Drone/Metal live@home mix neerpleppen op rapidshare. Christianized Magick... link Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 t zalwel aan mij liggen maar ik kan hier niks christelijks uithalen onverstaan bare teksten en tshirts kunnen kopen van hun met de tekst er op: SEND ME TO THE DEPTHS OFF HELL lijkt mij nou niet echt christelijk. moet wel toegeve dat de muziek wel kick is, maar lijkt me niet echt goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Quote: Op maandag 24 maart 2008 15:21:50 schreef rindert het volgende: wel vette muziek... de vocalen ben ik niet echt weg van.... grunt gaat wel.. maar die poging tot screamen... mwah... Het is gewoon zoals deathcore is, de grunts klinken als toiletten of pitbull's de screams als magere varkens.. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 ik ken ze al een tijdje, maar heb er nog geen cd van... moet snel een keer gebeuren, hoewel ik van een vriend van mij hoorde dat die cd wel snel verveeld... maar njah, smaken verschillen, dus ik zal wel zien... Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Quote: Op maandag 24 maart 2008 18:10:38 schreef bartus3 het volgende: t zalwel aan mij liggen maar ik kan hier niks christelijks uithalen onverstaan bare teksten en tshirts kunnen kopen van hun met de tekst er op: SEND ME TO THE DEPTHS OFF HELL lijkt mij nou niet echt christelijk. moet wel toegeve dat de muziek wel kick is, maar lijkt me niet echt goed. Alsjeblieft hier niet op reageren, anders veranderd dit topic in een slagveld waar bij de narrow minded halellujah God hate fags christenen hun voororrdelen kunnen spuien en waar metalliefhebbers hun muziekstijl graag verdedigen...negeer alsjeblieft de post van Bartus3, het is voor je eigen bestwil..... Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 sorry hoor maar dat was neit zo bedoelt, vond t alleen beetje vreemd dat die band zich christelijk noemt. maar goed no hard feelings Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 To the following Christians listen closely. We bring our light to a new realm, a realm you dare not enter, passing judgment behind stone walls, behind your absence of understanding. We will crush your walls that dictate where our ministry goes, don't you ever tell me I'm using God as a gimmick. I'm not a heretic, I'm not a hypocrite; those insults make me sick from the ones I have fellowship with. We aren't doing this for our own, but for one name holy and alone. These venues are our church, we are the gospel in the darkness, and this is our exaltation. We are the gospel in the darkness; we bring our light to a new realm, a realm you dare not enter, passing judgment behind stone walls, behind your absence of understanding. Are you listening!!! We'll crush the walls that dictate where our ministry goes, this is our church, this is our worship, GORSHIP! Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Freaks... Vrij hoogmoedige figuren ook trouwens... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ik vond het vooral grappig Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Nog op en aanmerking over mijn live@home mix? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ik ben hem aan het downen ... *heeft zelfs een uur lang Sunn 0))) geluisterd Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Quote: Op dinsdag 25 maart 2008 12:15:02 schreef RawRanX het volgende: Nog op en aanmerking over mijn live@home mix? Komt eraan. Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Quote: Op dinsdag 25 maart 2008 12:20:37 schreef Raido het volgende: Ik ben hem aan het downen ... *heeft zelfs een uur lang Sunn 0))) geluisterd Dan vind je dit ook wel wat Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 und¿ Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Gooi het even in het Creatopic, hier is het off topic, het gaat over een band. Link naar bericht Deel via andere websites
thrashboy 0 Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 strakke band !! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2008 Het klinkt wel aardig, dat punk bandje. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten