Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben van plan om deze zomervakantie mee te gaan met een zendingsreis.

Ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn met zendingswerk, en misschien kunnen jullie me vertellen wat ik zoal kan verwachten? Ik heb de volgende details: De reis is naar Oekraine, we gaan voor zover ik nu weet, naar een weeshuis en met die kinderen allemaal activiteiten doen. Daarnaast bezoeken we ook een bejaardentehuis.

(@ the mods: als dit topic ergens anders moet staan, mag ze verplaatst worden!)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Quote:

HA!! Gouden tip:

Zooo leuk! Ben al een paar keer meegeweest, altijd geweldig gehad.

Je kunt als je mbo'er bent nu voor 950,-- euro mee geloof ik. En reisleider worden en zo. Nou ja, bekijk de site maar is.

AnnMarit

Dank voor de link! Was zelf ook op zoek (heb al wat gevonden) maar extra mogelijkheden zijn nooit weg.

Als iemand anders ook op zoek is naar zo'n reis: google dan bijvoorbeeld ook even naar Oost-Europa Zending / Barnabas.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Missie/zending is wel iets anders dan als een jonge hond mee gaan met een reisje en dat zending noemen;een belediging voor de echte missiemensen die heel de leven echt missie bedrijven in landen waar het nou niet altijd prettig toeven is. Deze missie mensen zijn serieus te nemen en werpen vruchten af,en vangen mensen voor de Drieene God tot hun behoudenis.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Missie/zending is wel iets anders dan als een jonge hond mee gaan met een reisje en dat zending noemen;een belediging voor de echte missiemensen die heel de leven echt missie bedrijven in landen waar het nou niet altijd prettig toeven is. Deze missie mensen zijn serieus te nemen en werpen vruchten af,en vangen mensen voor de Drieene God tot hun behoudenis.

Ik vraag me af waarom je zo ongenuanceerd praat. Een 'jonge hond' zal toch moeten proberen te ontdekken welke talenten hij heeft gekregen om God te dienen, voordat hij kan weten of hij een 'echt missiemens' is?

Daarom ga ik mee met zo'n reis: om te ontdekken of dit iets is waar ik God mee kan dienen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid