degelovige 0 Geplaatst 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2008 -edit- Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 dat beeld is gemaakt van bewapend beton (dat betekend nogal veel metaal) en staat zo beetje op de hoogste punt in de omgeving vind je het heel raar dat de bliksem dan juist daar inslaat? mischien is het wel een teken. dat jezus de omgeving heeft beschermt door de bliksem op te vangen Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 23 februari 2008 23:46:34 schreef lailahaillallah het volgende: ....... 4 Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is, noch van hetgeen in de wateren onder de aarde is. ... link zou je ook even verder willen lezen Gij zult U voor hen niet buigen noch hen aanbidden je moet het hele gebod lezen of het niet lezen zoals jij het citeerd zou het betekenen dat je je foto's ook maar allemaal moet weg doen Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Quote: Op woensdag 27 februari 2008 07:44:50 schreef Rainbow6 het volgende: mischien is het wel een teken. dat jezus de omgeving heeft beschermt door de bliksem op te vangen Nou Jezus heeft wel weer even de aandacht en god heeft ook wat bomen opgeruimd die in de weg stonden zodat het beeld nog beter zichtbar is. Als ik nog Charismaat was zou ik uit mijn dak gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Om heel eerlijk te zijn vind ik het maar een lelijk beeld. Ik vind de kunststijl van het beeld niet mooi en ik vind het niet mooi in het landschap passen. Veel te pompeus, op een niet mooie manier. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten