Claudia_Liefmeisjetog 0 Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 dit is een filmpje van youtube ben benieuwd of jullie deze muziek leuk vinden.. link Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Ja, ze waren tof toen niemand ze kende, toen ze nog geeneens een EP uit hadden. En alleen Red Sam en Cassie op hun PureVolume hadden. Goede tijden. Maargoed, geen slechte band ofzo. Maar moet er echt een topic voor geopend worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Nee... Daar is het muzikale ontdekkingen-topic al voor... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Nee, want de topicstarter heeft de band niet ontdekt maar wil ons mee laten genieten van deze band. Watmij betreft mag iedere band een eigen topic in het subforum Link naar bericht Deel via andere websites
SethvanStee 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 anyway.. de band is matig, klinkt misschien beetje anti feministisch maar ik vind dat vrouwen niet zo goed kunnen zingen bij de metal/rock scene. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Wel redelijk simpel, de band moet het wel hebben van de zangeres, die opzich wel redelijk kan zingen maar die op haar beurt het ook weer meer moet heben van haar uiterlijk... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Quote: Op zaterdag 12 januari 2008 10:03:09 schreef Dante het volgende: Ja, ze waren tof toen niemand ze kende, toen ze nog geeneens een EP uit hadden. En alleen Red Sam en Cassie op hun PureVolume hadden. Goede tijden. Maargoed, geen slechte band ofzo. Maar moet er echt een topic voor geopend worden? Dit klinkt echt als het standaard gezeur van alto's die het niet kunnen hebben dat 'hun' band ontdekt is door de 'mainstream' en dus 'commercieel' is geworden. Anyways, het is niet mijn type muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Quote: Op zaterdag 12 januari 2008 13:40:38 schreef SethvanStee het volgende: anyway.. de band is matig, klinkt misschien beetje anti feministisch maar ik vind dat vrouwen niet zo goed kunnen zingen bij de metal/rock scene. Nooit van Tarja Turunen (ex-Nightwish) gehoord zeker Link naar bericht Deel via andere websites
Claudia_Liefmeisjetog 0 Geplaatst 12 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 dus niet echt jullie stijl van muziek? ze heeft veel verhalen gedaan op internet over hoe haar leven is veranderd door God... er zit een heel verhaal achter.. Samengevoegd: heb nog nooit van tarja turunen gehoord nee.. wie is het dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Dat is de ex zangeres van power metal band Nightwish. Volgens mij zijn de meeste mensen hier of helemaal geen gitaarmuziekfan, of fan van harder werk. Ik gok dat er wel een aantal bij zitten die het best wel leuk zitten maak je maar geen zorgen Heb je misschien een link naar een zo'n verhaal van de zangeres? Dat soort verhalen zijn altijd wel interessant namelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Claudia_Liefmeisjetog 0 Geplaatst 12 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 dit is het verhaal widget/15911769/Story_of_Flyleaf/ en nog eentje heel speciaal, vind ik zelf Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Quote: Op zaterdag 12 januari 2008 13:56:16 schreef Machiavelli het volgende: [...]Dit klinkt echt als het standaard gezeur van alto's die het niet kunnen hebben dat 'hun' band ontdekt is door de 'mainstream' en dus 'commercieel' is geworden. Helemaal gelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Claudia_Liefmeisjetog 0 Geplaatst 12 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 goed verhaal? Link naar bericht Deel via andere websites
SethvanStee 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Quote: Op zaterdag 12 januari 2008 17:37:42 schreef Kyran het volgende: [...] Nooit van Tarja Turunen (ex-Nightwish) gehoord zeker nou heel nightwish vind ik niets, 1: de stijl. 2: stem. ik hou meer van metalcore/metal bands zoals: All that remains As I lay dying August burns Red etc. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 FlyLeaf is echt leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 het kan mij echt weinig boeien... ik vind de zang vooral irritant... een beetje een eo jongerendag band die voor zoiets best hard is en ook voor zoiets wel leuk is om te zien... maar verder... neen, ik zou er geen cd van kopen... Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Quote: Op zaterdag 12 januari 2008 22:29:28 schreef SethvanStee het volgende: [...] nou heel nightwish vind ik niets, 1: de stijl. 2: stem. ik hou meer van metalcore/metal bands zoals: All that remains As I lay dying August burns Red etc. Geef Angela Gossow van Arch Enemy eens een kansje. een echte metalvrouw. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 dat is absoluut waar... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Angela Cossow: Klein mensje met een GIGA strot Link naar bericht Deel via andere websites
John de Kroon 0 Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Ik heb de Cd gekocht op Teenstreet, klinkt wel aardig, maar ik hou toch meer in richting van black/death metal... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten