Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ja, die vind ik ook erg grappig...

Ik zal me er verder ook niet aan storen hoor, aan dat soort cartoons..

Maar ja...

Laat ik zeggen dat ik hoop dat velen in het dagelijks leven ook meer gebruik zullen maken van de bijbelverhalen.. Dat zou in vele opzichten de wereld een stuk vriendelijker KUNNEN maken!!!

smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ook als je 'm al kent?
knipoog_dicht.gif

ja zelfs dan. En dat is meestal een teken dat ie goed is

eerlijk gezegd stoor ik me wat betreft die Dixons-cartoons dan ook meer aan het bedroevend lage niveau van de "grappen", dan aan eventuele blasfemie. Die is er volgens mij niet. Hooguit wordt een serieus onderwerp gepakt en op een onorthodoxe (pun intended) wijze belicht. Helaas is dat bij Dixons alleen een beetje geslaagd waar het de wijzen en hun TomTom betreft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Ja hoor, het gaat weer lekker. We laten onszelf (christenen) weer van onze goeie kant zien. De ophef over de cartoons vind ik ongelofelijk verdrietig. Humor is een gave van God, en deze cartoons...echt...ik zie het slechte er niet van in. Wat ik wel slecht vind is alle ophef. Opnieuw geven we op deze manier voeding aan een nog groter groeiende antipathie tegen geloof/religie/christenen.

Laten we ons met elkaar nou eens bezig houden met waar het werkelijk omgaat. Hoeveel mensen heb jij al vertelt deze week waar het met kerst nou écht om gaat?

Al deze ophef werkt alleen maar averechts.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

eerlijk gezegd stoor ik me wat betreft die Dixons-cartoons dan ook meer aan het bedroevend lage niveau van de "grappen", dan aan eventuele blasfemie. Die is er volgens mij niet. Hooguit wordt een serieus onderwerp gepakt en op een onorthodoxe (
pun intended
) wijze belicht. Helaas is dat bij Dixons alleen een beetje geslaagd waar het de wijzen en hun TomTom betreft.

Roerend en vierkant mee eens! yes.gif

...met Wallie trouwens ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind de cartoon die Koerok toont ook best grappig! Waar ik een beetje mee zit als het gaat om die Dixons cartoons is het feit dat ze het gebruiken om spullen mee te verkopen. Humor om de humor, en als het om christelijke humor gaat moet het binnen de perken blijven (dan vind ik die cartoon van Koerok best kunnen, alleen weer jammer van het 'bullshit' maar goed), vind ik heus wel okee. Dixons had het best anders aan kunnen pakken, hebben ze niet gedaan, dat mogen ze dan zelf weten. Vrijheid van meningsuiting hè. Blijft dat ik me dan heus wel gekwetst mag voelen, gelukkig heb ik ook de vrijheid die mening te uiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Zoals het frontpagetopic al zegt, als er een afbeelding met mohammed zoals in Denemarken wordt gepubliceerd is dat beledigend. Ik vind dat ze hier de spot drijven met Jezus

Als jouw beeld van Jezus overeenkomt met die cartoon is het wel erg treurig gesteld met jouw persoonlijk geloof.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid