Spring naar bijdragen

Seven FM: straks ook op de kabel


Aanbevolen berichten

Seven FM: straks ook op de kabel

Delft, dinsdag 11 december 2007

Seven FM: straks ook op de kabel

Het christelijke internetradiostation Seven FM trekt steeds meer luisteraars. In 2007 is het aantal luisteraars met ruim 50% gestegen. Seven FM verwacht dat deze stijging doorzet. Om tegemoet te komen aan de toenemende vraag, wil Seven FM in 2008, of uiterlijk in 2009, ook via de kabel te beluisteren zijn.

Seven FM is de hitradiozender voor christelijk Nederland. De internetradiozender is in 2004 opgericht door een aantal jonge enthousiaste christelijke tieners. Sindsdien weten steeds meer mensen het internetradiostation te vinden. \"Als mensen ons éénmaal hebben ontdekt, blijven ze terugkeren. Door de groeiende naamsbekendheid wordt die groep steeds groter.\" Aldus Wouter Le Comte van Seven FM.

Seven FM is nu nog alleen te beluisteren via www.seven.fm. Maar in 2008, of uiterlijk in 2009, verwacht Seven FM niet langer alleen een internetradiostation te zijn, maar een radiostation dat ook via de kabel te beluisteren is. Daarmee verwacht Seven FM tegemoet te kunnen komen aan de groeiende vraag naar de zender. In de beginfase zal Seven FM alleen in bepaalde regio's via de kabel te beluisteren zijn. Wanneer heel Nederland via de kabel naar de zender kan luisteren, is nog niet duidelijk.

Kabelfrequenties zullen via de website link vindbaar zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Seven FM is er niet alleen voor de jongeren (al richten we ons voor 90% wel op de jongeren). We hebben gemerkt dat er bij veel mensen de behoefte bestaat om Seven FM ook via de kabel te kunnen beluisteren, en wij komen onze luisteraars altijd graag tegemoet.

Daarbij is de kabel een opstapje richting de ether! Dit is dus eigenlijk slechts een kleine tussenstap naar het echte werk!

We hebben nog wel wat steunbetuigingen nodig. Dus als jullie Seven FM willen helpen: link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelf heb ik m'n laptop op mijn surroundsysteem aangesloten en kan ik heerlijk genieten van de muziek op Seven FM. Maar ik zou het heel gaaf vinden als dat lekker via de kabel kan. Dan is de geluidskwaliteit vaak niet alleen beter, maar ik heb ook niet altijd m'n pc aan staan, of soms ben je internet voor andere zaken nodig, of valt het netwerk weg. En helemaal geweldig zou het zijn om Seven FM in de bus, in de trein, in de auto te hebben. Overal Seven FM! En de stap naar de kabel is dan denk ik een stap in een hele goeie richting big-smile.gifbig-smile.gifbig-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vraag me echter af of er zoveel Christelijke jongeren zijn die via de kabel naar de radio luisteren....?
verbaasd.gif

vast wel, Bright fm draait ook al een poosje via de kabel, en ik kan in ieder geval zeggen dat als SevenFM ook op de kabel komt ik misschien daar wel naar ga luisteren.. Via internet doe ik het juist nooit, vandaar dat ik SevenFM nooit luister, maar Bright wel.. Dat zou anders kunnen worden als die ook op de kabel komt smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid