Asteraceae 0 Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 het is wel een mogelijkheid binnen die enquete dus ik vind van wel al vond ik het ook niet heel duidelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 ik mag niet meer Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Quote: Op maandag 03 december 2007 16:56:26 schreef watzijnjouwgrenzen het volgende: Het is vreemd dat je geen optie te zien krijgt dat je niet drinkt, want bij ons is dat wel het geval: Heb je zelf ooit alcohol gedronken? -ja -ja, ooit geprobeerd -nee Jep, het punt is alleen dat ik wel ooit alcohol heb gedronken maar het nu niet meer doe. Na de 'ja' krijg ik dan een paar vragen die niet meer van toepassing zijn, maar dat is dan niet aan te geven. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Leuke enquete. Ik voel me wel überbraaf nu Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Admod note: Taalgebruik opgekuist enzo Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten