MarinusCopy 0 Geplaatst 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst 16 november 2007 Ik vind het gebruik van ziektes veel erger eigenlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst 16 november 2007 Ik heb nog nooit een film uitgezet omdat er in gevloekt werd. En dan kijk ik toch best veel films. Soms valt het me zelfs helemaal niet op als er gevloekt wordt teminste als dat dan in het engels gedaan wordt in de film (wat meestal zo is). Als het me dan wel opvalt, zet ik de film toch ook niet uit, enerzijds omdat ik denk dat je niet alles kan gaan ontwijken en anderzijds omdat ik meestal de film wel graag afkijk Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst 16 november 2007 Quote: Op vrijdag 16 november 2007 01:40:10 schreef MarinusCopy het volgende: Ik vind het gebruik van ziektes veel erger eigenlijk. Ik niet. Die laten me koud. (zolang het andere mensen niet toegewenst gaat worden natuurlijk) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten