Spring naar bijdragen

Christelijke popmuziek, kan dat?


Popmuziek, kan dat?  

  1. 1. Popmuziek, kan dat?

    • Ja!
      23
    • Nee!
      3


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 53
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Quote:

[...]

Het orgel komt in de bijbel (SV) voor, het drumstel niet.
copper2.gif

Zo... ff weggeweest, maar weer even de behoefte om me te mengen:

Hoezo een drumstel niet?

Psalm 150 vers 5: Looft hem met de klinkende cymbalen!!!!.

Pauken, trommels... Alles komt in de bijbel voor...

Is het dan een criterium dat die dingen destijds los bespeeld werden, in plaats van dat het samengepakt is tot een setje wat bediend kan worden door 1 persoon?

Ff rigoureus:

Wat een onzin dat moderne muziek niet mag, Muziek van het aardse niet in de kerk...

Hoeveel zaken gebruiken wij christenen niet wat als aards bestempeld kan worden...

In die trant doorredenerend, mogen microfoons ook niet in de kerk, want door dezelfde soort microfoons worden ook satanische teksten geuit...

Nou, dan kunnen we alle slechthorende senioren onder ons wel thuis laten... Die mogen zelf de bijbel op zondag door gaan spitten, want datgene wat de pastoor/predikant/voorganger/noem maar op roept is niet meer verstaanbaar...

Ben op dit moment bezig met de opnames voor een blackgospel cd,

en ben net aan het genieten van de kerst cd van Kees, waar ik op heb mee mogen zingen... En geloof mij:

Eenieder vol passie de Heer lovend!!!!

En daar is niks mis mee...

Blijf vooral psalmen en orgelmuziek in je kerk houden, maar heb geen mening over andere stijlen. Die meningen zijn met geen enkele argumentatie overeind te houden...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid