Lion of Judah 0 Geplaatst 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst 11 september 2007 Beste allemaal Ik ben momenteel heerlijk de Bijbel aan het lezen. Ook al lees ik hem nu heel anders dan vroeger.. Toch zoek ik nog hulp. Eigenlijk zoek ik een boek, of internetsite waarin ik in de vorm van een dagboek, elke dag een (groot) bijbeldeel kan lezen, waarbij dat boek of die site mij helpt om dat bijbelgedeelte uit te leggen, toepasbaar te maken in mijn dagelijks leven.. Je zou het een soort samenvatting van de Bijbel kunnen noemen. Wie kan mij helpen? p.s. ik ben ook nog op zoek naar een soort tijdlijn/tijdbalk met daarin een overzicht van alle gebeurtenissen/verhalen in de Bijbel van Genesis tot Openbaring... Link naar bericht Deel via andere websites
HenkG 0 Geplaatst 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst 11 september 2007 Loop gerust eens een christelijke boekhandel binnen bij je in de buurt. ER zijn vele mogelijkheden Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst 11 september 2007 nm Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst 12 september 2007 Nee JoostG dat is geen samenvatting maar 'daaraan waar de wet en de profeten hangen' het is een kernbegrip, geen samenvatting. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst 12 september 2007 Hmm.. Misschien maar geen grapjes meer maken. Het feit dat ik ergens een smiley achter zit wordt kennelijk niet begrepen. Link naar bericht Deel via andere websites
E-line 0 Geplaatst 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst 12 september 2007 Ik heb positieve geluiden gehoord over dit boek. Misschien is dat iets wat je zoekt? Link naar bericht Deel via andere websites
Lion of Judah 0 Geplaatst 12 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2007 Thnx E-line.. ik denk wel dat ik daar wat aan heb! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Admod note: Offtopic posts verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten