Spring naar bijdragen

Gedachten achter kledingmerken.


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Ik ben dus op zoek gegaan naar Christelijke kledingsmerken, om zo toch een prettig merk te dragen.

Ik geef toe er zijn er maar weinig en dan vooral weinig in NL, de meeste vind je toch in de USA.

Je hebt wel van die standaard shirts die je bijvoorbeeld bij avashirts.nl, christian shirts.nl en coolchristshirts.nl kun bestellen, maar dat is niet echt modieus.

Er is wel een Christelijk kledingsmerk, genaamd Jesus Crew Clothing, gevestigd in Nederland. Daar hebben ze ander soort Christelijke shirts en ik ga denk ik daar een aantal bestellen. (www.jesuscrewclothing.com)

Dus geen nepmerken als gsus en evisu, maar merken die voor Jezus uitkomen.

Kijk zelf maar op link dat is toch beter dan zondigen met je kleding.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie mijzelf eerlijk gezegd nog niet over straat lopen in zulke kleding. Laat staan werken in die kleding.

Het is wel grappig hoor, maar ik vraag me af wat je er mee opschiet.

Daarnaast is het natuurlijk gewoon een nieuwe commerciele markt wat ze aan proberen te boren.

In dit: link topic had ik wel wat leuke shirts gepost. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik draag die merken niet omdat ze ontzettend duur zijn, en ik mag het niet dragen van m'n ouders. Alleen het merk 'my god' is wel erg leuk enzo, maar mag ik ook niet kopen. Elke keer weer: "Dat dat nog gemaakt word. Wat ontzettend érg!" En dat dus telkens weer, daar wordt ik dus wel weer erg gestoord van! Maar wat is er mis met Evisu? Dat kan je gewoon dragen hoor, naar mijn idee.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens die persoon die dit topic gestart heeft niet omdat het genoemd is naar een Indische afgod. Zou jij gaan lopen met het merk Allah? Ik draag weinig merkkleding (dure merkkleding edit) en als ik het koop is dat omdat het in de aanbieding is, en het kwaliteit is...

Espirit heb ik nu aardig wat shirts van, ze zitten mij perfect (ik ben mager/dun en smal).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach ja, ik heb dan weer wat tegen het idee dat men alles maar moet kunnen dragen. Een merk als Gsus is in mijn ogen wel redelijk twijfelachtig, ik wil niet zeggen dat het fout is, maar twijfelachtig is het wel. Maar waarom zou je perse dergelijke kleding willen dragen? In mijn ogen is er genoeg andere kleding die er te dragen is, die iig een stuk minder twijfelachtig is. Ik heb er iig iets tegen als mensen steeds maar weer de grens opzoeken van wat ze nog net wel of net niet zouden kunnen dragen. Daarmee wordt die grens namelijk steeds verder opgerekt.

Voor mezelf iig geen Gsus en ook geen kleding waar anderszins twijfelachtige boodschappen op staan, of boodschappen die ik niet ontcijferen kan (zoals Chinese). Ik wil kunnen staan achter wat ik draag en heb geen zin om met mijn kleding een twijfelachtige boodschap uit te dragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Ik zie helaas nog steeds heel veel Christenen, in kleding van het merk Gsus, Evisu en ga zo maar door. Ze weten helaas niet beter, wat die merken eigenlijk inhouden.

Gsus is bijvoorbeeld een merk dat voor zondes is en in hun reclame advertenties, laten ze dat ook gewoon blijken.

Evisu is de Indische God van het geld en door Evisu te dragen is het naar mijn mening net of je een Indische God vereerd.

Velen weten dit niet en ik geef toe dat er niet veel Christelijke kleding op de markt is die je dan wel kan dragen inplaats van de verkeerde merken.

Wat vinden jullie hiervan en weet er iemand waar je leuke Christelijk shirts kan kopen. Niet van die lelijke witte grote shirts met van die grote opdrukken, maar iets wat meer modieus is.

Waarom wil je zo nodig religieuze kleding dragen. Ga gewoon naar de C&A, casual en modieus (en ook nog eens goedkoop) knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid