Spring naar bijdragen

Top 40 Luisteren??


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Em ik vind et nie egt goed,,,Tegenwoordig moet je egt oppassen wat voor teksten en clips er op tv zijn,,want overal worden vrouwen als object gebruikt,,of van die rare teksten,,en dan zeg ik nie da alle muziek verkeerd is hoor..maar ik hou er persoonlijk nie zo van
knipoog_dicht.gif

vrouwen LATEN zich als opject gebruiken. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is denk ik fifty-fifty wat dat betreft. Het is maar net hoe je er mee opgroeid, in de hedendaagse westerse cultuur is hedonisme nogal geaccepteerd. Dat zie je ook terug in de muziek, soms duidelijk soms veel subtieler. Ik kijk graag naar die achtergrond, ik luister over het algemeen geen muziek wat gaat over hoe vet leuk het leven is, hoeveel je kunt en moet genieten van je leven (omdat we morgen misschien wel dood zijn en stel je eens voor dat je dan niet genoeg gefeest hebt).

Maar zelfs in dat wat wij 'top40' noemen zullen nummers zitten met goede teksten, gespeeld of gezongen door een mens die muzikaal is aangelegd (of dat nou met instrumenten of de zang of de tekst is). Over het algemeen luister ik het dus niet. Als het gaat om...

Folk (komt dat in de Top40?, dan luister ik liever de pure folk)

Metal (dan luister ik de wat minder bekende metal, zonder allerlei vage crossoverinvloeden)

Punk (dan luister ik eerder de hardcore-punk en aanverwanten)

Rock (dan luister ik meer de classic rock, of de onbekendere indie rock)

Country (dan luister ik meer de alternative country/americana, freak folk)

Hiphop (luister dan eerder de experimentele, politieke of instrumentale hiphop)

Tja...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

1.Mag je als christen naar Top 40 muziek luisteren??

2.Wat vinden jullie van de tegenwoordige top 40 muziek?

3.Luister je het zelf??

1. Ja je moet tenslotte kwaliteit leren herkennen door dat soort bagger aan te horen

2. minstens 80% bagger, continue, maar soms is kwaliteit zelfs niet door dxe Top40 tegen te houden

3. Dacht het niet dus....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

heey..
smile.gif

Kwou ff weten wat jullie hiervan vinden:

1.Mag je als christen naar Top 40 muziek luisteren??

2.Wat vinden jullie van de tegenwoordige top 40 muziek?

3.Luister je het zelf??

Groetjes... En Gods zegen
knipoog_dicht.gif

1. Je mag alles, of het goed is is een tweede je moet zelf inschatten wat wel en niet goed is ik denk niet dat er een verbod is op christenen die naar top 40 luisteren.

2.Ik vind het vreselijk niet alleen omdat ik het niet mooi vind maar omdat er geen diepgang in zit tenzij het over auto's blingbling en seks gaat. De laatste tijd zijn er alleen maar vrouwonvriendelijke nummers op de markt die schaarsgekleed om een rapper heen hupsen en de jeugd van tegenwoordig het gevoel geven dat dat normaal is, erg gezond vind ik dat niet.

3.Nee echt niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

1.Mag je als christen naar Top 40 muziek luisteren??

Ja.

2.Wat vinden jullie van de tegenwoordige top 40 muziek?

De helft is echt bagger, maar ik vind het gewoon normaal, muziek. Alleen er is leukere muziek te bedenken (:

3.Luister je het zelf??

Ligt nogal aan wat er in de top40 staat, maar op de radio zowiezo wel, en als iets echt leuk is, ook zelf nog wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

heey..
smile.gif

Kwou ff weten wat jullie hiervan vinden:

1.Mag je als christen naar Top 40 muziek luisteren??

2.Wat vinden jullie van de tegenwoordige top 40 muziek?

3.Luister je het zelf??

Groetjes... En Gods zegen
knipoog_dicht.gif

1. niet alle nummers zijn altijd goed, dus dat ligt eraan.

2. Als ik gebonk wil horen dan ga ik wel naar afrika waar ze met gebonk geesten oproepen. (want dat is meestal gebonk, of het zijn de machines in ritme.)

3. ik probeer de radio altijd uit te laten op het werk, heb er een hekel aan. (ik weet dat ik soms lijk op een oude man)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid