SethvanStee 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 mortification...goede band qua tekst.. wat vinden jullie van hun? seth Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Ik vind dat ze in muzikaal opzicht gegroeid zijn de afgelopen jaren, maar de teksten zijn nooit meer zo goed geworden als ze in hun beginperiode waren vind ik. Niet meer zo radicaal christelijk iig, dat heeft ook gewoon met de tijdsgeest te maken, het is niet meer in om keihard te confronteren. Maar juist dat vond ik wel altijd de kracht van Mortification en in die zin ook jammer dat dat verdwenen is... Hun beste album, muzikaal en tekstueel, blijft nog steeds Scrolls of the Megilloth. (alhoewel ik het niet meer luister ) Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Wat voor een band is mortification?? Wat voor een soort muziek, hoe lang bestaat het al enz. Samengevoegd: Oh trouwens, ik kijk wel ff op youtube wat voor muziek het is *slimme Henriette *kuch** Link naar bericht Deel via andere websites
SethvanStee 0 Geplaatst 5 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 nou bestaat al tijdje.. het is white metal( christelijke metal ) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Zelf ben ik meer weg van blue metal en soms indigo metal. Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Werkelijk waar nog nooit van gehoord... Link naar bericht Deel via andere websites
SethvanStee 0 Geplaatst 5 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 oke.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Echt niet mijn stijl. Link naar bericht Deel via andere websites
Meneer Theemuts 0 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Mortification heeft er zwaar goede nummers tussenzitten Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Zwaar teleurstellende death metal. Maar ik heb ook alleen de cd Brain Cleaner, veel te dure miskoop. Er bestaat in ieder geval veel betere gristelijke death metal. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Quote: Op zondag 06 mei 2007 17:21:46 schreef Audiophile het volgende: Zwaar teleurstellende death metal. Maar ik heb ook alleen de cd Brain Cleaner, veel te dure miskoop. Er bestaat in ieder geval veel betere gristelijke death metal. Hun eerste cd's zijn gewoon de beste, luister vooral eens naar het album 'Scrolls of the Megilloth' en 'Post Momentary Affliction', dat zijn hun twee beste albums vind ik zelf. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Dat is me vaker gezegd... ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Quote: Op zondag 06 mei 2007 18:31:22 schreef Audiophile het volgende: Dat is me vaker gezegd... ^^ En je hebt ze nog steeds niet beluisterd zo te horen. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Ze staan achter in de rij voor zeg maar veel te veel andere gave albums die ik moet luisteren... Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Is wel te doen, heb even Morbid Sacrifice geluisterd, en ik moet zeggen dat ik dat meer vind rammen dan good ol' Morti ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Mortification vind ik wel lekker. Vooral de oudere cd's Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 ik vind ze erg goed vooral hun 1e albums zijn lekker, vind ik... het is een band waar ik wel veel cd's van wil kopen, ookal is niet elke cd even goed gewoon puur omdat het mortification is Quote: Op zondag 06 mei 2007 17:51:19 schreef TimonK het volgende: [...] Hun eerste cd's zijn gewoon de beste, luister vooral eens naar het album 'Scrolls of the Megilloth' en 'Post Momentary Affliction', dat zijn hun twee beste albums vind ik zelf. break the curse vind ik zelf beter dat post momentary affliction, hoewel die ook zeker niet slecht is... Link naar bericht Deel via andere websites
MetåålMått 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 de selftitled is toch nog steeds mijn fav. album. samen met Hammer of God, maar dat is gewoon persoonlijk voor mij iets speciaals, en metalcrusade IS een goed nummer Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 En ik vind het nietsch Link naar bericht Deel via andere websites
*Jesusfreak* 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Kvind 1 em,, instrumentaal nummer mooi Flight of Victory Das wel gaaf nummr! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Quote: Op donderdag 07 juni 2007 21:22:11 schreef Raido het volgende: En ik vind het nietsch +1 Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Ik vind Sympathy en Shadows of Paragron nog beter, en dat vind ik al van die grafherrie Becoming the Archtype.. is dat ook death? Link naar bericht Deel via andere websites
MetåålMått 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 is het inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Quote: Op donderdag 07 juni 2007 21:49:06 schreef Raido het volgende: Becoming the Archtype.. is dat ook death? Volgens mij heeft het wel death influences, maar ik dacht dat het metalcore was... Nooit goed naar gekeken, don't blame me xD Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 deathcore? Lama, metalcore. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten