Borkdude 0 Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Quote: Op woensdag 25 april 2007 20:12:15 schreef Joëlle het volgende: ik sta op de andere pagina van 't zelfde artikel Cool, scan je die ook ff in anders? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Ronduit Insite Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Ja ik was de diehard bladen vergeten, uiteraard lees ik ook de Terdege, Gezindsgids, Noodklok, Saambinder (best boeiend eigenlijk), Reveil-serie (preken van gereformeerde dominees uit het Reveil), Oude Paden (levensbeschrijvingen en geschiedenis over de bevindelijk-gereformeerde hoek) en de Standvastig (blad van de Gereformeerde Bijbelstichting, SV-fundamentalisme). Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Quote: Op woensdag 25 april 2007 23:06:46 schreef Borkdude het volgende: [...] Cool, scan je die ook ff in anders? t staat ook online; link @ Raido: ai, de Standvastig, die heb ik ook eens gelezen. Gekregen van mijn exvriend, met daarin een heel betoog tegen de NBV. Moest ik maar eens doorlezen van 'm.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Ja, ahoewel de onderbouwingen sterk zijn ga ik niet in zoverre mee met de kritiek als in 'dus moet je hem niet lezen' ik lees hem met wat reserve en vind de SV soms gewoon wat rijker qua uitspraken. Bijvoorbeeld het 'Wonderlijk, Raad, Sterke God, Vader der Eeuwigheid, Vredevorst' wat in de NBV iets is als , Eeuwige Vader, Goddelijke Held, Wonderlijke Raadsman ofzo. Kweet niet, het klinkt veel minder heilig Link naar bericht Deel via andere websites
Borkdude 0 Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Bij twijfel kan ik de ISA aanraden: link Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Quote: Op woensdag 25 april 2007 21:27:25 schreef -eva- het volgende: Vroeger had je het kinderblad: 'De goede Herder'. Die goede oude tijd... Daar heb ik nog een aantal keer ingestaan. Dat blad werd namelijk uitgegeven door de stichting die naast onze kerk stond, In de Ruimte. Toen in de Ruimte failliet ging, werde De goed herder overgenomen door de EO en werd het later omgedoopt in de Zeggus. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten