St. Ignatius 48 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Zaterdag: -uitslapen -leren -kerk (acoliet/koster) Zondag: - 09.30 kerk (acoliet) - 11.00 kerk (acoliet) - 12.30 kerk (acoliet) - 17.00 kerk (acoliet) - 18:15 kerk voor Vespers - uit eten Hmm zondag is wel erg vol, misschien dat ik maar een Mis oversla. Dat zal God me vast wel vergeven. Link naar bericht Deel via andere websites
Eefz 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Vrijdagavond/nacht: oppassen op buurkindertjes, gezellig samen met verloofde Zaterdag: vanaf 12:00 werken in de horeca in Giethoorn, lekker consumpties verzorgen bij de BBQ's enzo... 's avonds eigenlijk 18+jeugd van de kerk, maar dat ga ik niet redden. Zondag: lekker vrij! D.w.z. noch ik noch mijn vriend heeft 's ochtends in de dienst een taak, dus we kunnen gewoon lekker de dienst over ons heen laten komen. 's Middags is hier thuis een BBQ, maar weet nog niet of ik hier ben of bij m'n vriend z'n ouders thuis... Link naar bericht Deel via andere websites
h-a-n-n-a 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 tussen de middag een broodje eten met mijn beste vriendin (die gisteren terug is gekomen vanuit bali) in de lekkerste broodjeszaak van zwolle, daarna bijkletsen... vanavond een stel vrienden aanmoedigen die de halve marathon van zwolle gaan lopen (inclusief spandoek en n wijntje ) daarna stappen! zondag uitslapen, smiddags pencak silat en dan savonds meestal hangen met een stel vrienden! elk weekend is anders, maar altijd heerlijk op zn eigen manier Link naar bericht Deel via andere websites
Eefz 0 Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Quote: Op zaterdag 09 juni 2007 09:32:45 schreef h-a-n-n-a het volgende: in de lekkerste broodjeszaak van zwolle Daar wil ik meer van weten! Oh nee, toch niet. Ik kom niet meer zo vaak in Zwolle.. Wordt wel wennen, heb er de afgelopen 4 jaar op school gezeten! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Aanstaand weekend ga ik met familie weg naar Holten: Me opa en oma zijn 50 jaar getrouwd dit jaar. Ik verheug me er nu al op! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten