Spring naar bijdragen

Christelijke vechtsport vereniging?


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Hi,

ik ben op zoek naar zoiets als een chr vechtsport vereniging, zoals ze er in de USA ook verschillende hebben. Als niemand iets weet, zou ik graag mensen willen spreken die christelijk zijn en vechtsport doen, om een soort vereniging of fellowship of zo op te zetten. Ik bedoel alleen maar, dat we dan van elkaar weten dat we christelijk zijn en vechtsport doen. we kunnen elkaar mailen en bijvoorbeeld een myspace ofzo opzetten. laat je horen! je kan antwoorden in dit topic, maar ik heb liever dat je me even mailt op emailimg.php?id=craGFsbG93YmV0aHluYW1lNTU1Mzc4OUB5YWhvby5jb20=

Bij voorbaat dank en Gods zegen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb even voor je gezocht, maar kan eigenlijk niets vinden. Wel voldoende gymnastiek en turn verenigingen, maar dat zoek je niet.

Waarom wil je eigenlijk een christelijke vechtsport vereniging?

Wel een site gevonden van de katholieke sportfederatie. link misschien hebben zij antwoord op je vraag.

Link naar bericht
Deel via andere websites

waarom moet je als Christen kunnen vechten?

God beschermd je en als mensen je gaan slaan dan moet je volgens de Bijbel getuigenis dragen van Christus en niks terugdoen maar vergeven, hoe moeilijk het ook zal zijn, God geeft die kracht om te vergeven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

de combinatie tussen christen zijn en vechtsport -kunst brengt heel wat gespreksstof met zich mee, do's and don'ts bijvoorbeeld. we zouden elkaar veel kunnen vertellen en veel van elkaar kunnen leren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

de combinatie tussen christen zijn en vechtsport -kunst brengt heel wat gespreksstof met zich mee, do's and don'ts bijvoorbeeld. we zouden elkaar veel kunnen vertellen en veel van elkaar kunnen leren.

Dat lijkt mij ook. Daarnaast is vechtsport vaak niet alleen een lichamelijk iets maar ook zeker een geestelijk iets.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

waarom moet je als Christen kunnen vechten?

God beschermd je en als mensen je gaan slaan dan moet je volgens de Bijbel getuigenis dragen van Christus en niks terugdoen maar vergeven, hoe moeilijk het ook zal zijn, God geeft die kracht om te vergeven.

Sommige mensen zouden niet moeten kunnen reageren op forums, mja God geeft de kracht om te vergeven dus je posting is hierbij vergeven.

Ik hoop dat je begrijpt dat het kant nog wal raakt hoe jij keer op keer reageerd. Hoe gebruik jij 'het zwaard van het geloof'? Als Heilige Tandenstoker?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid