Spring naar bijdragen

navelpiercing


Aanbevolen berichten

Quote:

God keurt het af,,respect voor lichaam en geest het staat wel eregens in het oude testament beschreven dat zij hun lichaam niet zullen inkerven ik zal het voor je opzoeken.

exodus 32:2 2 Aäron antwoordde: ?Neem dan uw vrouwen, zonen en dochters hun gouden oorringen af en breng die bij mij.?

Maar oorringen mag dan wel?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee ze bedoeld deze tekst: 'Gijlieden zijt kinderen des HEEREN, uws Gods; gij zult uzelven niet snijden, noch kaalheid maken tussen uw ogen, over een dode.

Inderdaad, Joden mochten zichzelf niet snijden of plekken kaalscheren als ze rouwden over hun doden, dat waren heidense tradities en die hoorden niet bij het verkoren volk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

God keurt het af,,respect voor lichaam en geest het staat wel eregens in het oude testament beschreven dat zij hun lichaam niet zullen inkerven ik zal het voor je opzoeken.

Niet echt, er wordt gesproken over neusringen en oorringen. Maar dat is het enige wat er echt duidelijk naar voren komt.


Samegevoegd:

Quote:

Ik vind het eigenlijk ontzettend ordinair....

Je krijgt hem ook niet te zien knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Haha,

Opzich wel een goede. Ik denk opzich dat je als vrouw je best mooi mag maken. Zolang het geen afgod word oid.


Samegevoegd:

[...]

Tuurlijk wel. Bijbel is het woord van God en wat God zegt staat boven mijn verlangens. Dus ook boven het verlangen om een navelpiercing te nemen eventueel

Zo ken ik je weer....vraag blijft nu nog wel, dat als je dit zo stellig zeker schrijft; waarom je dan uberhaupt op het idee bent gekomen om deze topic op te starten hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Zo ken ik je weer....vraag blijft nu nog wel, dat als je dit zo stellig zeker schrijft; waarom je dan uberhaupt op het idee bent gekomen om deze topic op te starten
hamer.gif

Omdat medebroeders en zusters misschien wel een helder licht op dit onderwerp kunnen bieden en misschien eventueel een helder inzicht kunnen bieden. Ik weet ook niet alles. En we zijn niet voor niks een lichaam en dus afhankelijk van elkaar. Dus mag ik het best vragen. Er staat namelijk niet letterlijk of je een navelpiercing mag ja of nee. Maar misschien staat er wel een indirecte verwijzing of iets anders. Dus vandaar flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat je hiervoor een beetje je geweten en gezonde verstand moet gebruiken. Die heb je gekregen van God, dus gebruik het. Want inderdaad, niet alles staat letterlijk in de bijbel. Denk dat we met elkaar wel paar 100 situaties kunnen bedenken waarvoor de bijbel geen pasklaar antwoord op heeft, en dit is er ongetwijfeld eentje smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid