Spring naar bijdragen

William Wixley


Aanbevolen berichten

Een nieuw gezicht in de muziekwereld, en ook nog eens christen. Deze William Wixley belooft veel te gaan doen in de hitlijsten in Nederland, en ik vroeg me af wie er al eens van deze artiest gehoord heeft en wat je er van vindt.

Nieuwsgierig naar zijn muziek? Ga dan naar www.williamwixley.com en volg de aanwijzingen om wat muziek van hem te downloaden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:37:40 schreef aj het volgende:

Hij heeft een of ander plan volgens mij om allerlei Christenen te vragen of ze deze week zijn single willen kopen in een online muziekwinkel zodat hij in de hitlijsten komt.

Lol, ik ga ook met z'n soort plan komen. Even kijken hoeveel ik binnen kan harken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:35:27 schreef TimonK het volgende:

Op grond waarvan belooft hij veel te gaan doen in de Nederlandse hitlijsten?

Omdat z'n plaat sowieso al bij alle grote Nederlandse radiostations ligt, en er is inderdaad een actie gaande waarbij hij vraagt zijn single te downloaden in een online muziekwinkel. Als dit deze week 800 keer is gebeurd staat hij op nr. 1 in de top40.

Maar dat is niet de insteek van dit topic, voordat een modje dit sluit vanwege spam ofzo, ik ben alleen nieuwsgierig wat jullie van hem vinden.

Samengevoegde post 22-1-2007 14:44:00:

Quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:40:07 schreef TimonK het volgende:

Ik denk iig niet dat mensen zomaar een singletje kopen van een nieuwe artiest aan het christelijke muziekfront.

Wel als hij toevallig in je kerk zit clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook slimme actie van m is dat je voor 1 euro kant en klare account van hem kunt kopen voor een online muziekwinkel, hoef je niet helemaal zelf te registreren, het tegoed staat er dan ook al op. clown.gif

Ik vind m wel grappig maar niet iemand waar ik een cd van zou kopen...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid