Spring naar bijdragen

Herstelweek.


Aanbevolen berichten

Voor de personen die niet weten wat Herstelweek is: link

Ik had even een vraagje over de Herstelweek. Ik heb gehoord dat ze daar ook bevrijding doen, na de diensten en tussen de diensten door. Is dat zo? Weet iemand daar iets van af? Heeft iemand ooit bevrijding meegemaakt in de Herstelweek?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

p.s. Even voor de duidelijkheid ik open GEEN discussie over bevrijding.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:00:55 schreef Michiel het volgende:

Kan een bevrijding alleen plaatsvinden in een herstelweek? Ik denk niet dat je afhankelijk bent van een week om bevrijd te worden.

sorry maar ik vind dit een provocerende vraag die juist wel een discussie gaat uitlokken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:15:41 schreef Gusto het volgende:

[...]

sorry maar ik vind dit een provocerende vraag die juist wel een discussie gaat uitlokken.

Provocerend?

Quote:
Volgens Van Dale 2005 : het uitlokken van iets dat als overtreding beschouwd kan worden om aanleiding te vinden tot maatregelen tegen de andere partij; de omstandigheid dat iem. een misdrijf gepleegd heeft na door daden of woorden van hem, tegen wie dat misdrijf is gepleegd, hiertoe te zijn opgewekt

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:27:32 schreef Iriacynthe het volgende:

Ik wil er ook geen discussie over bevrijding van maken maar eum, wat is bevrijding eigenlijk? Ik heb er echt geen flauw idee van, ik neem aan dat je niet bedoelt dat je massaal de gevangenissen gaat openstellen ofzo.

Dit zou toch een topic zijn over de Herstelweek en niet over bevrijding: Wat en Hoe?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:42:53 schreef Mr. Emilio het volgende:

[...]

Dit zou toch een topic zijn over de Herstelweek en niet over bevrijding: Wat en Hoe?

Quote:

Op donderdag 11 januari 2007 15:57:58 schreef Dawn
smile.gif
het volgende:

Antwoord voor: Iriacynthe, Vragen stellen staat vrij hoor
knipoog_dicht.gif
!

Oh sorry, ik dacht misschien geldt dit ook voor mij smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Blenskje Wotskje: Heb je een programma doorlopen tussen de diensten door? Of ben je in de dienst bevrijdt?

Even uitleg. Ik heb gehoord dat ze in de Herstelweek een programma hebben voor bevrijding met een team. Ik bedoel dan niet in de diensten he? Maar ik bedoel een programma voor bevrijding na en tussen de diensten door, dat er een team met mensen gaat doorbidden. Weet iemand daar iets van? Want ik wil me graag opgeven daarvoor. Maar ik zie er niets over staan op de website van www.herstelteam.nl?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik zeg 'morgen is er een bijeenkomst over transglycomische jottatrancentiden onder in vloed van pyrocryptische methodologotiek', als je niet weet wat het is mag je he niet vragen..

Ik wil echt dat je komt, kom je ook? Het is gezellig. Ergo, wat uitleg over het doen en laten op die zogenaamde Herstelweek met bevrijding lijkt mij zeer belangrijk. De discussies hoeft niet te gaan over of bevrijding zinnig of onzinnig is.

Maar wat uitleg kan er toch zeker wel af?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:04:09 schreef Harm-Jan het volgende:

Als ik zeg 'morgen is er een bijeenkomst over transglycomische jottatrancentiden onder in vloed van pyrocryptische methodologotiek', als je niet weet wat het is mag je he niet vragen..

Ik wil echt dat je komt, kom je ook? Het is gezellig. Ergo, wat uitleg over het doen en laten op die zogenaamde Herstelweek met bevrijding lijkt mij zeer belangrijk. De discussies hoeft niet te gaan over of bevrijding zinnig of onzinnig is.

Maar wat uitleg kan er toch zeker wel af?

voor meer info:

http://www.herstelteam.nl/

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:04:09 schreef Harm-Jan het volgende:

Ergo, wat uitleg over het doen en laten op die zogenaamde Herstelweek met bevrijding lijkt mij zeer belangrijk. De discussies hoeft niet te gaan over of bevrijding zinnig of onzinnig is.

Ik dacht anders dat ik echt wel antwoord op je vraag gaf...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:50:57 schreef Dawn
smile.gif
het volgende:

Blenskje Wotskje: Heb je een programma doorlopen tussen de diensten door? Of ben je in de dienst bevrijdt?

Even uitleg. Ik heb gehoord dat ze in de Herstelweek een programma hebben voor bevrijding met een team. Ik bedoel dan niet in de diensten he? Maar ik bedoel een programma voor bevrijding na en tussen de diensten door, dat er een team met mensen gaat doorbidden. Weet iemand daar iets van? Want ik wil me graag opgeven daarvoor. Maar ik zie er niets over staan op de website van www.herstelteam.nl?

Tijdens de zangdienst.

Ik zong zelf mee in het zangteam en we werden door de zangleider de zaal ingestuurd om voor de aanwezigen te zingen.

Op het moment dat ik het podium afstapte werd ik bevrijd van onnoemlijke hoeveelheden last.

Opgeven is niet nodig, gewoon heen gaan, met een open hartsgesteldheid, vertrouw op Hem en je zult vrij zijn!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:24:54 schreef Blenskje Wotskje het volgende:

[...]

Tijdens de zangdienst.

Ik zong zelf mee in het zangteam en we werden door de zangleider

wie was dat?

Quote:
de zaal ingestuurd om voor de aanwezigen te zingen.

Hoezo de zaal in gestuurd? Jullie zongen toch al voor de aanwezigen? Wat was de meerwaarde daarvam? Werkte de Heilige Geest dan niet vanaf het podium?

Quote:

Op het moment dat ik het podium afstapte werd ik bevrijd van onnoemlijke hoeveelheden last.

Hoe kwam dat dan volgens jou?

Quote:
Opgeven is niet nodig, gewoon heen gaan, met een open hartsgesteldheid, vertrouw op Hem en je zult vrij zijn!

Iets dergelijks had ik ookal gezegd...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Hi Dawn,

Waar gaat dit over?

Er naar toe gaan zonder te weten wat je te wachten staat? Verwachten dat anderen wel zullen weten wat daar gebeurt en jou over de streep kunnen trekken om te gaan? Als op de website van Herstel geen informatie wordt gegeven, bel ze dan of ze openheid van zaken willen geven.

Als er sprake is van bevrijding, over wat voor bevrijding gaat dat dan?

Groet, Rocky

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid