Dagmar 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Haar: Andrelon langer fris (mijn haar wordt namelijk nogal snel vet) Lichaam: Douchegel van de C1000, verzorgend Deo: Rexona aloë vera. De enige tot nu toe die écht werkt. Make-up: Deepliner van 2b (ofzo) voor kriebeltjes naast m'n oog en zwarte nagellak van essence, met doorzichtige blacklight lak van de hema. Me echt opmaken doe ik nauwelijks, alleen met een concert of kerstbal Lippen: Met dit weer is goede lippenbalsem echt een spul wat ik áltijd in m'n tas heb. Thuis gebruik ik vaseline in een klein blikje van de kruitvat. In m'n schooltas heb ik een potje lippenbalsem, ook van de kruitvat. En aan scheren doe ik alleen als het oerwoudidee toe gaat slaan. Het liefst gebruik ik m'n vaders spul, maar dat mag niet, dus heb ik een eigen (roze ) scheermesje van de kruitvat. Scheerschuim jat ik wel gewoon van m'n vader Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Quote: Op woensdag 10 januari 2007 02:30:13 schreef Iriacynthe het volgende: Oh, nog een tip voor wie van massages houdt: de massageolie met amandel van kneip (of hoe je dat ook schrijft) vind ik geweldig. Als je geen massage-partner hebt kan je ze ook gewoon gebruiken als bodymilk, je huid wordt er heerlijk zacht van en de geur is lekker op een subtiele manier. ah leuke tip, ik zat pas nog na te denken over welke massageolie goed zou zijn Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Een heel lekkere deo is trouwens Water van Etos. Het zit in zo'n blauw flesje met een oranje dop. Lekker 's ochtends, dan krijg je gelijk zin in een nieuwe dag. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Daar heb ik dan weer Perla koffiepads voor... Dark roast, voor de echte mannen. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Quote: Op zondag 04 februari 2007 15:51:24 schreef Audiophile het volgende: Daar heb ik dan weer Perla koffiepads voor... Dark roast, voor de echte mannen. Hoezo echte mannen? Dark roast --> The best Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 OK, ook voor de echte vrouwen dan... Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Quote: Op zondag 04 februari 2007 15:59:28 schreef Audiophile het volgende: OK, ook voor de echte vrouwen dan... Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2007 Eeehm Deo: Axe, elke keer wel wat anders. heb geloof ik standaard 3 bussen staan. Ander luchtjes: geen idee wat voor merk. koop nooit zelf wat. met verjaardag krijg je altijd wel wat en meestal vind ik het zelf nog lekker ook. Douche dinges: Axe en Vogue (schrijf je toch zo) vooral die blauwe zijn lkkr Scheerspul: Gillette Tampasta: gewoon wat me lekker lijkt Link naar bericht Deel via andere websites
Gladness 0 Geplaatst 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2007 Ik ben de laatste tijd zoveel mogelijk producten aan het wisselen, omdat ik graag dierproefVRIJE producten wil gebruiken. Nu is dat erg lastig, want ben erg gehecht aan mijn shampoo zomerblond van Andrelon en mijn tandpasta van sensodyne, maar ik vind het toch belangrijker dat er geen dieren meer voor gebruikt worden en mijn lievelingsshampoo moet er dan ook snel aan gaan geloven. Deo: kruidvat merk Douchegel: eigen merken kruidvat en etos Make-up (wat ik gebruik dan haha): Hema eigen merk etos, kruidvat en hema eigen merken is onder andere dierproefvrij Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2007 Quote: Op maandag 05 februari 2007 12:18:03 schreef Gladness het volgende: Ik ben de laatste tijd zoveel mogelijk producten aan het wisselen, omdat ik graag dierproefVRIJE producten wil gebruiken. Nu is dat erg lastig, want ben erg gehecht aan mijn shampoo zomerblond van Andrelon en mijn tandpasta van sensodyne, maar ik vind het toch belangrijker dat er geen dieren meer voor gebruikt worden en mijn lievelingsshampoo moet er dan ook snel aan gaan geloven. Deo: kruidvat merk Douchegel: eigen merken kruidvat en etos Make-up (wat ik gebruik dan haha): Hema eigen merk etos, kruidvat en hema eigen merken is onder andere dierproefvrij heel tof dat je dierenproefvrije producten wil gebruiken! want producten waarvoor dieren gebruikt worden zijn overbodig en zijn nog steeds enkel voor ijdelheid in mijn ogen, ook bij make up worden er dieren gebruikt om op te testen niet alle er is ook dierenproefvrije make up Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2007 Hmm. Make-up: Maybelline, Rimmel, L'Oréal; Parfum: Mexx; Make-up remover+dagcreme: Garnier; Deodorant: Rexona (als deze op is waarschijnlijk Vichy); Douchegel: Dove; Shampoo+cremespoeling: Nivea; Scrubgel: Nivea en Dove. Meer merken heb ik niet dacht ik Link naar bericht Deel via andere websites
InBetween 0 Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Haarproducten: Nivea. Vraag me niet waarom... moet ik me maar is in gaan verdiepen. Make-up: Bodyshop. Ik wist dit nooit, maar bij de bodyshop is er ook een soort van Max Havelaar achtig iets. De boeren die de grondproducten voor bijv. mascara (stom voorbeeld, ik weet het ) verbouwen, krijgen daar een eerlijke prijs voor. En het word ook niet getest op dieren en er zitten in de meeste producten geen giftige stoffen. Ze zijn er mee bezig om alles gifvrij te maken. Goed bezig die mensen Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Die ene gezichtsgel van nivea is ook goed... Zo'n blauw spul met donkerblauwe bolletjes erin. Link naar bericht Deel via andere websites
Dan 0 Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Quote: Op maandag 05 februari 2007 12:27:30 schreef Ann het volgende: [...] heel tof dat je dierenproefvrije producten wil gebruiken! want producten waarvoor dieren gebruikt worden zijn overbodig en zijn nog steeds enkel voor ijdelheid in mijn ogen ik denk dat ijdelheid niet afhangt van of er wel of geen dieren voor gebruikt zijn.... wat mijn eigen gebruik betreft.. euhm.. niets Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Over Axe gesproken... Nou blijkt dat de haargel die ik gebruik ook nog voor mannen is Brylcreem. Hij ziet er ook best mannelijk uit, vandaar dat ik het heb opgezicht Ben ik nu raar? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Je was waarschijnlijk al raar voor je die gel gebruikte , volgens mij is dit product niet specifiek voor hem of haar... Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Quote: Op dinsdag 15 mei 2007 18:05:04 schreef Leidenschaft het volgende: Over Axe gesproken... Nou blijkt dat de haargel die ik gebruik ook nog voor mannen is Brylcreem. Hij ziet er ook best mannelijk uit, vandaar dat ik het heb opgezicht Ben ik nu raar? [afbeelding] Dat gebruik ik ook Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 15 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Je hebt toch ook de rode versie, van dat haarvet zeg maar? Die gebruikte ik vroeger wel eens om te voorkomen dat mijn haar statisch werd. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Quote: Op dinsdag 15 mei 2007 18:52:15 schreef Nynthe het volgende: Je hebt toch ook de rode versie, van dat haarvet zeg maar? Die gebruikte ik vroeger wel eens om te voorkomen dat mijn haar statisch werd. Jep, ook een rooie versie van, die potjes spiegelen zeer prettig. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 15 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Vakkenvuller? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Quote: Op dinsdag 15 mei 2007 19:18:32 schreef Nynthe het volgende: Vakkenvuller? *zucht* ja... Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 15 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Hip! Link naar bericht Deel via andere websites
I.love.Jesus 0 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Shampoo: Herbal Essence Leave-in-conditioner: matrix (van de kapper) Douchegel: Nivea/Tom Tailor(bijpassend luchtje)/ Marco Polo (ook bijpassend luchtje) Deo: Dove of Adidas Luchtje: wisselt vooral af tussen Esprit, Tom tailor, Marco Polo en Miss Sixty, maar heb ook nog Ralph Lauren, Tommy Gril en Life van Esprit staan. En een roze van adidas Make-up remover: Garnier & Etos eigen merk Facewash: Garnier Scrub: etos Masker: etos dagcreme: etos Bodylotion: dove / tom tailor Tandpasta: Aquafresh Make-up: mascara van Malu Wilz, foundation(gebruik ik weinig, mgoed) Tyro of Maybeline), oogschaduw etc meestal hema, lipgloss hema of h&m. of gewoon labello of vaseline (A) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten