Nynthe 1 Geplaatst 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Quote: Op zondag 07 januari 2007 19:04:33 schreef Leidenschaft het volgende: Ik voel me wel een beetje stom als ik over verzorgingsproducten praat... Heel banaal, echt zo'n w**vengedoe Dan stel ik je hopelijk gerust door te vertellen dat er helemaal niets mis mee is om je te verzorgen Sommigen (zoals ik, ik geef het meteen toe) gebruiken wat meer producten dan anderen, anderen laten het bij shampoo, tandpasta, gel enz. Maar ik neem toch aan (hoop ik ) dat je wel wat producten gebruikt om te zorgen dat je lekker okselfris ruikt? Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Quote: Op zondag 07 januari 2007 18:21:52 schreef Audiophile het volgende: [...] [...] Nope, sorry... Ik wil ook zo'n stoere kwast met zo'n blok scheerzeep erin Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Quote: Op zondag 07 januari 2007 19:17:39 schreef NienkeJ het volgende: Ik wil ook zo'n stoere kwast met zo'n blok scheerzeep erin Bij de Douglas heb je altijd van die hele mooie sets daarvan, beetje jammer alleen dat het zo duur is Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Voor vrouwen? Heb je daar ook een plaatje van en prijs enzo? Als het duur is, is dat idd wel heel jammer.. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Quote: Op zondag 07 januari 2007 19:08:35 schreef Nynthe het volgende: [...] Dan stel ik je hopelijk gerust door te vertellen dat er helemaal niets mis mee is om je te verzorgen Ik zei niks over persoonlijke verzorging maar over over die producten praten Quote: Maar ik neem toch aan (hoop ik ) dat je wel wat producten gebruikt om te zorgen dat je lekker okselfris ruikt? Ja, Axe. Sorry, ik ben nog liever raar dan dat ik stink (raar ben ik zonder dat ook en andere deo's helpen niet bij mij). Maar eigenlijk vind ik deodorant niet verplicht, tenzij je echt overmatig zweet, zoals ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Axe heeft opzich wel lekkere geurtjes Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Quote: Op zondag 07 januari 2007 19:17:39 schreef NienkeJ het volgende: [...] Ik wil ook zo'n stoere kwast met zo'n blok scheerzeep erin Ach het kan wel, scheerschuim zit er maar eventjes op en gaat er toch weer vanaf Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Quote: Op zondag 07 januari 2007 19:27:56 schreef Nynthe het volgende: Axe heeft opzich wel lekkere geurtjes Ja, dat klopt wel. En wat ook grappig is is dat veel mannengeurtjes heel anders worden ervaren als een vrouw ze draagt. Ook al heb ik liever niet dat iemand het bij mij ruikt. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Quote: Op zondag 07 januari 2007 20:16:58 schreef Leidenschaft het volgende: Ja, dat klopt wel. En wat ook grappig is is dat veel mannengeurtjes heel anders worden ervaren als een vrouw ze draagt. Ook al heb ik liever niet dat iemand het bij mij ruikt. Mijn zus gebruikt over het algemeen ook altijd mannengeurtjes Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Lol Zal ik het dan eens wagen, veel Axe op doen en naar school? Want ik probeer niet te veel te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Quote: Op zondag 07 januari 2007 19:04:33 schreef Leidenschaft het volgende: Ik voel me wel een beetje stom als ik over verzorgingsproducten praat... Heel banaal, echt zo'n w**vengedoe ik ook maar ik promote met liefde natuurproducten Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Wrom nie? Iedere huid heeft zijn eigen samenstelling dus ieder geurtje ruikt uiteindelijk weer anders per persoon. Je hebt ook van die zogenaamde uniseks geurtjes, bijv die van Calvin Klein, One. Erg lekkah! Link naar bericht Deel via andere websites
-:Jammir:- 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Daarom ruiken mannenluchtjes bij vrouwen vaak nog wel goed, maar zijn er dingen die abosluut niet lekker ruiken. Zoals mijn ex met nivea aftershave. En een tip voor de dames: doe nooit adidas deodorant op uit zo'n bruine bus Link naar bericht Deel via andere websites
Erna 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Tandpasta: zolang het maar 'strong mint' is, Extreme Clean van Aquafresh bevalt me wel goed Douchegel: dat wat ik in de aanbieding ergens tegenkom als de mijne bijna op is Shampoo: Schwarzkopf (het enige waar ik wel merkvast in ben) Gezicht: heb gezichtcreme van de Hema staan, maar gebruik het zelden, make-up gebruik ik niet Handcreme: van de Kruidvat, met vaseline Deodorant: Fa Link naar bericht Deel via andere websites
*Roos* 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Alles dierproefvrij (shampoo+creme) van henna plus Douche gel van etos Deo van kristal (is niet slecht voor je)komt uit een soort natuurwinkel Tandpast van etos geloof ik Make-up ook meeste van etos en hema merk Luchtje meestal body shop Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Standaard bij me: - AXE deo - Zwitsalcréme - Zalfolie Verder qua shampoo gebruik ik ook Zwitsal. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Ik gebruik shampoo, bodylotion en babyolie van zwitsal... Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 8 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Zwitsal! Ik krijg later of een Lushbaby, of een Zwitsalbaby Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Tandpasta: vanalles, wat goedkoop is en pepermunt smaak heeft. Douchegel: ik vind palmolive heel lekker, en dan honing en melk geloof ik, ruikt zo lekker! maar ik krijg ook vaak andere merken. Shampoo: Hema merk geloof ik, voor blond haar Gezicht: daar smeer ik niks op over het algemeen. Heb wel wat liggen van creme. Make-up: mascara van de hema, van dure merken krijg ik putjes in mijn lenzen. Oogpotlood idem. Verder heb ik wat dingen liggen die ooit van mijn zus zijn geweest of die ik heb gekregen. Handcreme: gebruik ik heel soms in de winter, van nivea Deodorant: nivea favoriet geloof ik, of fa Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Ik gebruik best wel veel volgens mij. Ook natuurlijke voedingssuplementen. Verder handcreme, gezichtscreme, bodycreme, gezichtsreinigende creme, Purol, Tijgerbalsem voor en/of na het sporten... meeste cremes zijn van Kruidvat of Dove. Deo is van Adidas Sports, aftershave gebruik ik niet vaak omdat het je huid uitdroogt maar als ik het gebruik Adidas (low budget) of Van Gils (voor wat specialere gelegenheden). Verder gebruik ik gewoonlijk shampoo van Zwitsal omdat ie zo onweerstaanbaar lekker ruikt, of van Herbal Essences. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Goedkope producten Shampoo komt van de Aldi, Mildeen Sport als ik me niet vergis. Tandpasta komt daar ook vandaan. Deo is FA Men Oceanic. Gel komt van Euro Shoppert Oh ja, scheerschuim is Nivea Men. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Oef, ik heb veel te veel troep staan eigenlijk Haar: Andrelon voor geverfde haren shampoo Haar: Scharzkopf haarverzachter met cocos geur Deo: Dat wat mijn mama in huis heeft gehaald, over het algemeen is dat rexona, dat geld ook voor de tandpasta...we hebben nu geloof ik hema tandpasta staan Scheerschuim: die van mijn pa Douchestuff: Dove handen: Atrix (ik hou van dat spul!) Geurtje: Davidoff cool water Make-up: verschilt, dat wat ik nodig heb haal ik daar waar ik bij in de buurt ben Ik heb ook nog olaz complete everyday sunshine, want dan heb ik niet zo een bleekscheterig gezichtje En oh ja...ik ben ook gek op het nivea blik Quote: Lichaam: De enige lotion en zeep die ik kan waarderen is die van healing garden "good night"... die ruikt echt ZO lekker!! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 Ik zweer bij de scrub van de hema, ontzettend goedkoop en het scrubt echt wel goed. Verder heeft de hema ook fantastische dag- en nachtcreme, in zo'n doorzichtig potje met een oranje dekseltje. Hij hydrateert echt goed en mijn huid voelt er heerlijk zacht van aan. Make-up van Mylene vind ik erg goed, maar wel al iets duurder dan hema-spul. De producten van Dove voor geverfd haar vind ik ook lang niet slecht, bovendien zijn ze erg betaalbaar en ruiken ze lekker. Ik heb ook nog een haarmasker dat ik iedereen met beschadigd of erg droog haar kan aanraden, maar ik ben vergeten welk merk het is! Het zit in een vrij grote, nogal opvallende oranje pot, en het bevat notenolie en eum, perzik geloof ik. Het haarmasker van de hema is overigens ook lang niet slecht, maar ik heb de indruk dat dat andere toch nog net iets intensiever herstelt, voor wanneer je haar het echt nodig heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 Ik heb in de kerstvakantie een heerlijke scrub gehad, windkracht 10 op het strand van Texel Heerlijk "gezandstraald" Verder gebruik ik niet zoveel. Alleen als ik een keertje uitga of een verwendagje plan. Dan zweer ik bij Dr.vd Hoog Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 Oh, nog een tip voor wie van massages houdt: de massageolie met amandel van kneip (of hoe je dat ook schrijft) vind ik geweldig. Als je geen massage-partner hebt kan je ze ook gewoon gebruiken als bodymilk, je huid wordt er heerlijk zacht van en de geur is lekker op een subtiele manier. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten