Mr. Emilio 0 Geplaatst 6 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Quote: Op zondag 28 januari 2007 14:00:09 schreef Hester het volgende: Dit kan werkelijk waar geen toeval zijn!! [afbeelding] Wel grappig niet leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Quote: Op dinsdag 23 januari 2007 19:59:48 schreef annia het volgende: Presentator: geen idee, ik luisterde altijd alleen naar de cd's Lievelingsliedje: Vuur en vlam!! haha! En 'begluren de buren' Zal jullie de tekst niet onthouden: Meiden vind ik slap Ze kunnen nergens tegen Na school een grote mond Maar voor gedrag een negen Jongens doen zo stoer Maar durven niet te swingen Bang om af te gaan Ze willen altijd winnen Ach, meiden; dat is toch niks gedaan Jongens, wat heb je dr nou aan! Maar sinds ik jou voor het eerst Op het schoolplein zag Ben ik nergens meer zeker van Mijn moeder zegt: wat is er toch? Nee, niets - niet iets Waar ik met iemand over praten kan Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Meiden zijn vaak knap Vervelend en zo kattig Ze klitten bij elkaar En vinden alles schattig Jongens doen zo leuk Ach, het zijn toch stumpers En als je borsten hebt Dan noemen ze die bumpers Nee, jongens; dat is toch niks gedaan Meiden, wat heb je dr nou aan! Maar sinds ik jou voor het eerst Op het schoolplein zag Ben ik nergens meer zeker van Mijn vader zegt: wat ben je stil! 't Is niets - niet iets Waar ik met iemand over praten kan Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Jongens moeten steeds zo nodig stompen Of ze trekken keihard aan je haar Speel je softbal, nou dan voel je op je klompen Dat je verliest doordat een meisje Op het laatste honk er bijstaat als een zoutpilaar Oh, ja Ach, meiden; dat is toch niks gedaan Jongens, wat heb je dr nou aan! Maar sinds ik jou voor het eerst Op het schoolplein zag Ben ik nergens meer zeker van De juffrouw zegt: wat is er toch? Nee, niets - niet iets Waar ik met iemand over praten kan Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam whaaaaaaa! ik heb de meisjes partij hiervan gezongen op een weeksluiting. Ken 't nog altijd van buiten en vind 't heel leuk liedje Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 6 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Weer een pluspunt gescoord Joëlle! Link naar bericht Deel via andere websites
jammetje 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 ik luister erg graag naar kvk Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Ik had er 3 LP's van toen ik een klein jongetje was. Ik geloof dat "Sluit je aan" mijn favoriet was, maar teksten interesseerden me (toen nog) niet. Momenteel ben ik meer van de diakio-school als het om dit soort muziek gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Quote: Op donderdag 07 juni 2007 15:27:10 schreef Dostojevski het volgende: Momenteel ben ik meer van de diakio-school als het om dit soort muziek gaat. En dat is? Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Quote: Op dinsdag 23 januari 2007 17:05:42 schreef de vegaloog het volgende: De enige KvK waar ik nog Ãets mee kan, is de Kamer van Koophandel. Kinderen voor Kinderen vind ik walgelijk. Die walgelijke stemmetjes, die Gooise uitspraak met de Wassenaarse -r- in het woordje 'hieperdepiep', zodat het bijna klinkt als 'hiepoidepiep', ik háát het! Als ik zoiets hoor, zet ik de radio uit. In datzelfde rijtje hoort ook Paul de Leeuw. Bij Freek de Jonge en Youp van 't Hek loop ik iets minder snel naar de radio... Pardon ik bedoelde natuurlijk de Vegaloog-school, waartoe ook diakio gerekend kan worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Nanouk 0 Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 KvK rules Favo's Vuur en Vlam (natuurlijk) Ik hou van hard, Als we jou niet hadden gehad, Waanzinnig gedroomd, en van de nieuwere versie ( kep oppas koters wat wil je ) Twee Vaders Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 24 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 ik ben wat dat betreft toch echt vet old skool... Doe mij dan maar KvK 1 t/m 10. Daarna heb ik weinig verheffends meer gezien... (Behalve Jochem Meijer) Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 En die is dan weer op z'n grappigst zónder Kinderen voor Kinderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten