Mr. Emilio 0 Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 De leukste liedjes ooit en de beste presentator? Liedje: Op een onbewoond eiland, wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd, Baas van het Journaal, Make-up. Persentator: Jochem Myjer (wie heeft er niet gekeken of zingt er stiekem mee als er een KvK-liedje voorbij komt? ) Dus doe niet net alsof het nooit leuk gevonden hebt...) Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 ik heb er een keer een cd van gewonnen. deel 10 volgens mij... Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 wij hadden er vroeger allemaal bandjes van.. ik ken nog steeds een heleboel van die liedjes uit mn hoofd, maar k zou zo niet kunnen zeggen welke ik de leukste vind.. Op een onbewoond eiland en wa wa wa waanzinnig gedroomd zijn idd wel heel leuk, maar ik vidn het kinderen voor kinderen liedje zelf ook heel mooi. Presentators ken ik eigenlijk niet eens.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Presentators ken ik niet meer, en ik vind droomhuis nog steeds geweldig * zingt Want ik kan hier zomaar zweven Een andere die ik geweldig vind is mijn gitaar Minder favoriet: Het tietenlied Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 ik weet ineens weer welke ik echt super mooi vind: stipjes, die is echt heel gaaf! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 5 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Quote: Op vrijdag 05 januari 2007 11:42:15 schreef Jippiej het volgende: Presentators ken ik niet meer, en ik vind droomhuis nog steeds geweldig * zingt Want ik kan hier zomaar zweven Een andere die ik geweldig vind is mijn gitaar Minder favoriet: Het tietenlied Presentatie Willem Nijholt (1980-1981) Leoni Jansen (1982) Willem Ruis (1983-1984) Edwin Rutten & Ati Dijckmeester (1985-1986) Ron Brandsteder & Simone Kleinsma (1987) Sonja Barend (1988) Hanneke Kappen (1989) Herman van Veen (1990) Youp van 't Hek (1991) Sylvia Millecam, Erik van Muiswinkel & Henk Westbroek (1992) Coen Flink (1993) Frank Groothof, Willem Ekkel, Harry van Rijthoven & Carola Hamer (1994) Paul de Leeuw (1995-1996) Menno Bentveld (1997) Joep Onderdelinden & Marcel Faber (1998) Aldith Hunkar (1999) Marscha de Haan & Neel Brands (2000) Maud Hawinkels (2001) Klaas van der Eerden (2002-2004) Claudia de Breij (2004-2005) Jochem Myjer (2006) Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Ha kvk leuk! Ik vind oa deze nummers mooi: Als mijn kamer eens de wereld was wakker met een wijsje ik ben toch zeker sinterklaas niet klein en groot brugsmurf blues en zo kan ik nog wel door gaan Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Quote: Op vrijdag 05 januari 2007 11:36:48 schreef Mr. Emilio het volgende: (wie heeft er niet gekeken of zingt er stiekem mee als er een KvK-liedje voorbij komt? ) Dus doe niet net alsof het nooit leuk gevonden hebt...) Nooit gekeken, zing stiekem niet mee, en ik heb het nooit leuk gevonden. Lekker puh. En op een onbewoond eiland vond ik het leukste. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Ik vond dat liedje van die jongen die met Kerst de ezel moest spelen wel leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 hoe ging dat ? * karin1204 heeft ook ooit de ezel gespeeld er was ook zo'n zielig liedje over een ouder die dood was gegaan, maar ik weet alleen de melodie nog Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Quote: Op dinsdag 23 januari 2007 15:43:37 schreef gewoon Paultje het volgende: wakker met een wijsje * hopeloos weet zeker dat ze dat nu de hele avond in haar hoofd heeft zitten Link naar bericht Deel via andere websites
de vegaloog 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 De enige KvK waar ik nog Ãets mee kan, is de Kamer van Koophandel. Kinderen voor Kinderen vind ik walgelijk. Die walgelijke stemmetjes, die Gooise uitspraak met de Wassenaarse -r- in het woordje 'hieperdepiep', zodat het bijna klinkt als 'hiepoidepiep', ik háát het! Als ik zoiets hoor, zet ik de radio uit. In datzelfde rijtje hoort ook Paul de Leeuw. Bij Freek de Jonge en Youp van 't Hek loop ik iets minder snel naar de radio... Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Quote: Op dinsdag 23 januari 2007 17:00:39 schreef karin1204 het volgende: hoe ging dat ? * karin1204 heeft ook ooit de ezel gespeeld Ik kon 'm nog vinden ook : Het gebeurde op 12 december we waren aan't rekenen en ik was al klaar en de meester zei leg de pennen maar neer we mogen het kerstspel spelen dit jaar toen ging hij de rollen verdelen als eerste koos hij Marjolein en toen zij Maria mocht spelen hoopte ik dat ik Jozef mocht zijn Maar natuurlijk werd Peter weer Jozef en Ruben en Kees en Martijn die werden als derde gekozen die mochten de koningen zijn toen dacht ik dan maar een herder dan sta ik wel wat achteraan maar dan schuif ik naar voren steeds verder tot ik naast Marjolein kom te staan ook herder mocht ik niet spelen en Paul en Yvonne die werden de os de rol die ik kreeg moest ik delen ik moest de ezel zijn samen met Jos (hij, hij moet dit jaar de ezel zijn) ik moet de ezel zijn (hij, hij moet dit jaar de ezel zijn) ik moet de ezel zijn toen ik het hoorde ging ik door de grond en ik ben niet eens de voorkant (nee hij is de kont) en toen is het pesten begonnen met z'n allen alleen tegen mij steeds werden er grapjes verzonnen met telkens die stomme ezel erbij hé, wat kost het nou, ezeltje rijden of ezeltje prik, hup een pen in je rug zeg, hou jij je hoeven eens bij je en met gym stond ik opeens in de ezelsbrug en de meester zei soms ja, nou weet ik het wel hou eens op met dat eeuwige ezelgeklier maar ze pakten me terug direkt na de bel en riepen in het speelkwartier (hij, hij moet dit jaar de ezel zijn) ik moet de ezel zijn (hij, hij moet dit jaar de ezel zijn) ik moet de ezel zijn toen ik het hoorde ging ik door de grond en ik ben niet eens de voorkant (nee hij is de kont) de dag toen we op moesten treden kwam Jos niet op school, hij had zogenaamd griep dat was enkel alleen om de reden dat'ie als voorkant voor schut met me liep in mijn eentje speel ik geen ezel riep ik maar toen zei Marjolein laat een ander Maria maar wezen ik wil samen met hem de ezel wel zijn pas langzaam drong het tot me door en de hele klas zong in koor (hij, hij mag dit jaar de ezel zijn) ik mag de ezel zijn (hij, hij mag dit jaar de ezel zijn) ik mag de ezel zijn toen ik het hoorde ging ik uit mijn dak (hij mag met Marjolein) ik mag met Marjolein (hij mag lekker met Marjolein, samen in het pak ) Best nog leuk als je het zo leest. Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Ik heb welgeteld 14 liedjes van Kinderen voor Kinderen op m'n computer staan. Ik hoorde wel liedjes enz, maar heb nooit echt meegekregen dat het op tv te zien was. Ik heb er later een aantal op de computer gezet, voor onder filmpjes en die bevallen me wel goed! De leukste: Stuntelkampioen De zieligste: Annemiek Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Quote: Op dinsdag 23 januari 2007 17:05:42 schreef de vegaloog het volgende: De enige KvK waar ik nog Ãets mee kan, is de Kamer van Koophandel. Kinderen voor Kinderen vind ik walgelijk. Die walgelijke stemmetjes, die Gooise uitspraak met de Wassenaarse -r- in het woordje 'hieperdepiep', zodat het bijna klinkt als 'hiepoidepiep', ik háát het! Als ik zoiets hoor, zet ik de radio uit. In datzelfde rijtje hoort ook Paul de Leeuw. Bij Freek de Jonge en Youp van 't Hek loop ik iets minder snel naar de radio... YESSSSSSS Niet dat ik heel dol ben op de Kamer van Koophandel, maar verder, zoooo eens. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Quote: Op dinsdag 23 januari 2007 17:05:42 schreef de vegaloog het volgende: Kinderen voor Kinderen vind ik walgelijk. Die walgelijke stemmetjes, die Gooise uitspraak met de Wassenaarse -r- in het woordje 'hieperdepiep', zodat het bijna klinkt als 'hiepoidepiep', ik háát het! Als ik zoiets hoor, zet ik de radio uit. ik begon al bang te worden dat ik de enige was Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Het kind van tien miljoen. Vanmiddag zei de trainer Gooi je shirt in de container Zet het voetbal uit je kop Alle jongens lachten En ik huilde in gedachten Maar toch gaf ik het niet op Toen kreeg ik de bal op m'n schoen Ik schoot hem recht in het doel Zo werd m'n club kampioen Dat was een geweldig gevoel Ik ben vandaag het kind van tien miljoen M'n hele dag kan niet meer stuk De lucht is zo mooi blauw, het gras is groen Ik kan wel dansen van geluk Ik heb de hele wereld aan m'n voeten Ik kom vaak bij m'n vriendje En zijn zusje heet Sabientje Zij heeft vlinders in d'r haar Als ik haar iets wil vragen Dan begint ze me te plagen En dan voel ik me zo raar Sabien maakt me zo verlegen En ik weet niet eens waarom Maar nu heb ik van haar een kaart gekregen Ze vraagt me of ik op haar feestje kom Ik ben vandaag het kind van tien miljoen M'n hele dag kan niet meer stuk De lucht is zo mooi blauw, het gras is groen Ik kan wel dansen van geluk Ik ben vandaag het kind van tien miljoen / Ik ben vandaaaaaag M'n hele dag kan niet meer stuk / M'n hele daaaaag De lucht is zo mooi blauw, het gras is groen Ik kan wel dansen van geluk Ik heb de hele wereld aan m'n voeten Dit is mijn dag en die kan niet kapot Ik kreeg op school een tien voor taal En ik won zelfs de hele knikkerpot Wat ik ook doe, het lukt me allemaal En zeker weten Zeker weten Dat wij vanavond Pizza eten Ik ben vandaag het kind van tien miljoen / Ik ben vandaaaaaag M'n hele dag kan niet meer stuk / M'n hele daaaaag De lucht is zo mooi blauw, het gras is groen Ik kan wel dansen van geluk Ik ben vandaag het kind van tien miljoen / Ik ben vandaaaaaag M'n hele dag kan niet meer stuk / M'n hele daaaaag De lucht is zo mooi blauw, het gras is groen Ik kan wel dansen van geluk Ik ben vandaag het kind van tien miljoen / Ik ben vandaaaaaag M'n hele dag kan niet meer stuk / M'n hele daaaaag De lucht is zo mooi blauw, het gras is groen Ik kan wel dansen van geluk… --- Dit vond ik het geweldigste liedje. Waarom? Ik weet het niet. Het was lekker vrolijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 HEY! Niét KvK gaan dissen he??!!! Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Presentator: geen idee, ik luisterde altijd alleen naar de cd's Lievelingsliedje: Vuur en vlam!! haha! En 'begluren de buren' Zal jullie de tekst niet onthouden: Meiden vind ik slap Ze kunnen nergens tegen Na school een grote mond Maar voor gedrag een negen Jongens doen zo stoer Maar durven niet te swingen Bang om af te gaan Ze willen altijd winnen Ach, meiden; dat is toch niks gedaan Jongens, wat heb je dr nou aan! Maar sinds ik jou voor het eerst Op het schoolplein zag Ben ik nergens meer zeker van Mijn moeder zegt: wat is er toch? Nee, niets - niet iets Waar ik met iemand over praten kan Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Meiden zijn vaak knap Vervelend en zo kattig Ze klitten bij elkaar En vinden alles schattig Jongens doen zo leuk Ach, het zijn toch stumpers En als je borsten hebt Dan noemen ze die bumpers Nee, jongens; dat is toch niks gedaan Meiden, wat heb je dr nou aan! Maar sinds ik jou voor het eerst Op het schoolplein zag Ben ik nergens meer zeker van Mijn vader zegt: wat ben je stil! 't Is niets - niet iets Waar ik met iemand over praten kan Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Jongens moeten steeds zo nodig stompen Of ze trekken keihard aan je haar Speel je softbal, nou dan voel je op je klompen Dat je verliest doordat een meisje Op het laatste honk er bijstaat als een zoutpilaar Oh, ja Ach, meiden; dat is toch niks gedaan Jongens, wat heb je dr nou aan! Maar sinds ik jou voor het eerst Op het schoolplein zag Ben ik nergens meer zeker van De juffrouw zegt: wat is er toch? Nee, niets - niet iets Waar ik met iemand over praten kan Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Zomaar wham In vuur en vlam Link naar bericht Deel via andere websites
Tas 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 kinderen voor kinderen vond ik echt super, ik had er vroeger een videoband van en die is echt grijs gedraaid. Ik heb nu de dvd thuis staan met 25 jaar kinderen voor kinderen. Staan echt super veel liedjes op. Dat zijn nou liedjes die ik wel later aan mijn kindern wil laten horen! Favo liedje: op een onbewoond eiland Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Quote: Op dinsdag 23 januari 2007 20:17:53 schreef Tas het volgende: kinderen voor kinderen vond ik echt super, ik had er vroeger een videoband van en die is echt grijs gedraaid. Ik heb nu de dvd thuis staan met 25 jaar kinderen voor kinderen. Staan echt super veel liedjes op. Dat zijn nou liedjes die ik wel later aan mijn kindern wil laten horen! Favo liedje: op een onbewoond eiland verantwoorder dan K3... Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 inderdaad... hebben julie wel eens goed naar K3 geluisterd Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Quote: Op dinsdag 23 januari 2007 15:43:37 schreef gewoon Paultje het volgende: wakker met een wijsje k zong altijd ik word wakker met een meisje in me hoofd.. ach je bent jong en wil wat Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Volgens mij was het Wijsje? Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 dat was ook de fout Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten