Henriëtte 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Net Archillion, in mijn droom. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Net Archillion, in mijn droom. Je hebt me niet vermoord, mag ik hopen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Hm, mijn lijstje is wat minder lang denk ik...MachivelliAsteracaeÉtoileWEG2CvWdingo (of was je niet bij de GKv-trouwmeet?) huh? mij? In Limburg, weet je nog? Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Toen ik een keer op de betteld stond(camping waar een topic over is) en daar een keer vlakbij ging tennissen stond daar Guus Hiddink op de tennisbaan. Hij was met een potje bezig. Wat ik me nog herinner(want het is alweer wat jaren geleden) is dat me opviel dat hij soms zijn racket met 2 handen vasthield waarbij hij met 1 hand het handvat vasthield en met de andere hand de bovenkant van het racket(bij een volley aan het net deed hij dat) Voor de rest kom ik niet zoveel BN-ers tegen eerlijk gezegd. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Dit topic gaat niet over BN'ers maar over andere credible-users. Link naar bericht Deel via andere websites
Seek&Find 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Dit topic gaat niet over BN'ers maar over andere credible-users. Een wereld van verschil... Maar ik heb gistermorgen Josee en haar broertje SijmenW gezien, in het eggie! We kunnen hier ons eigen baptisten-uit-een-friese-watersportstad-kliekje beginnen! |'> Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Oke, mijn lijstje: Annzie Iriacynthe Archillion Ebbeloe Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Koffie gedronken met Ursa vorige week Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Oke, mijn lijstje:Annzie Iriacynthe Archillion Ebbeloe Huh.. Mij?? Waar heb je mij dan gezien? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ik vind dat er hele rare dingen gebeuren in dit topic. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Niemand. Boehahaha.... ik ben niemand Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ik vind dat er hele rare dingen gebeuren in dit topic. Wat gaat er anders dan er zou moeten gebeuren dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Niemand. Boehahaha.... ik ben niemand Die post was een leugen. Ik heb best veel mensen ontmoet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Niemand. Boehahaha.... ik ben niemand Die post was een leugen. Ik heb best veel mensen ontmoet.Hmm ik kan niet echt lezen ook, want ik las net een post dat je toegeeft wel mensen ontmoet te hebben Maar ik heb denk ik niet zo heel veel mensen ontmoet... Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Oke, mijn lijstje:Annzie Iriacynthe Archillion Ebbeloe Huh.. Mij?? Waar heb je mij dan gezien? Uhm.. 17 april.. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Oke, mijn lijstje:Annzie Iriacynthe Archillion Ebbeloe Huh.. Mij?? Waar heb je mij dan gezien? Uhm.. 17 april.. Was jij daar ook?? Ik was ook op 17 april Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Hm, mijn lijstje is wat minder lang denk ik...MachivelliAsteracaeÉtoileWEG2CvWdingo (of was je niet bij de GKv-trouwmeet?) huh? mij? In Limburg, weet je nog? naamswijziging gehad? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Nou, als jij het niet meer weet... ik zou niet weten hoe ik je dan zou moeten overtuigen. Misschien zegt de term 'bijbelstudieweekend' je iets? Wel jammer dat je me (blijkbaar) zo makkelijk vergeten bent... Overigens, ten tijde van dat weekend was ik nog geen lid van Credible. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Nou, als jij het niet meer weet... ik zou niet weten hoe ik je dan zou moeten overtuigen. Misschien zegt de term 'bijbelstudieweekend' je iets? Wel jammer dat je me (blijkbaar) zo makkelijk vergeten bent...Overigens, ten tijde van dat weekend was ik nog geen lid van Credible. het weekend zegt me zeker wel wat, ursa alleen niet maar dat kan dan kloppen als je toen nog geen lid was... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Destijds ging ik nog als 'Harm' door het leven. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Destijds ging ik nog als 'Harm' door het leven. ooooooooooh Link naar bericht Deel via andere websites
Josee 0 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Dit topic gaat niet over BN'ers maar over andere credible-users. Een wereld van verschil... Maar ik heb gistermorgen Josee en haar broertje SijmenW gezien, in het eggie! We kunnen hier ons eigen baptisten-uit-een-friese-watersportstad-kliekje beginnen! |'> Haha, net wat! Ik heb dus gezien: - Seek&Find - SijmenW (duhh ) Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Niemand! Nou ja, ik ken WayToHappiness in real life, maar dat was al lang voordat ik op credible kwam. Lijkt me wel gaaf om eens wat mensen in het echt te zien, eng, maar ook gaaf. Er worden af en toe toch wel eens meetings gehouden, heb ik her en der op het forum opgevangen? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik ga zorgen dat er lijstjes aangevuld kunnen worden! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten