Thorgrem 430 Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Lol dat is vier keer Lol dat is vier keer Lol dat is vier keer Lol dat is vier keer Link naar bericht Deel via andere websites
Libanon Nakszynski 0 Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Quote: Op dinsdag 06 februari 2007 18:54:00 schreef Thorgrem het volgende: Lol dat is vier keer Lol dat is vier keer Lol dat is vier keer Lol dat is vier keer dat bewerken gaat me nog niet echt goed af Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Quote: Op dinsdag 06 februari 2007 18:56:26 schreef Libanon Nakszynski het volgende: [...] dat bewerken gaat me nog niet echt goed af Wat je tot nu toe hebt gedaan is 'quoten'. Als je je post wilt aanpassen, moet je het knopje ernaast hebben met de lijntjes en de pen er doorheen. Edit: dat heb je al door. Link naar bericht Deel via andere websites
Libanon Nakszynski 0 Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Dank je, ja dat deed ik, maar toen werd mijn bericht dus "samengevoegd". Link naar bericht Deel via andere websites
Dutchie 0 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Ik vind dit een hele goeie zet van Madrid. De vrouwen in de mode wereld zijn veel te mager. Ik vind het zelf niet eens mooi. Ik ben het er mee eens dat de modellen ook niet te dik moeten zijn. Maar ik vind gemiddeld wel best hoor! Op zn minst zou het hele anorexia probleem een stuk kleiner worden als alle meisjes niet aangeleerd werd dat ze een botje moeten zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten