Ann 0 Geplaatst 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst 20 september 2006 Quote: Op woensdag 20 september 2006 10:04:54 schreef The Black Mathematician het volgende: [...] Ann, hoe naief ben jij? ik ben redelijk naief,en jij? ik probeer er wat aan te doen maar het lukt me niet zo goed. ik geloof ook meteen mensen. de vorige keer (ok dit kan heel stom overkomen maar ik zeg het toch) was het stroomstoring (gistren was dat) en ik deed de ijskast open en ik zei tegen mijn moeder: hey het voelt kouder aan nu, is er een soort noodgenerator die alles opeens super koud maakt als de stroom uitgaat? en toen zei ze : ja . en ik geloofde het en ze zei : Ann dat is wel niet waar he,je gelooft altijd alles wat ik je zeg. komt gewoon omdat ik ervan uitga dat mensen niet liegen maar ik bedoelde dus dat ik het jammer vond voor enkel die meisjes die van zichzelf mager zijn voor de rest vind ik het wel goed hoor om gewoon gezonde meisjes op de catwalk te zetten Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst 20 september 2006 *grom* ik mag niet meedoen ik vind het wel een goede regel, ook al zou ik dan zelf ook niet mee mogen doen terwijl ik wel genoeg eet. Maar het is goed dat ze modellen willen die gezond zijn. Zouden meer van die organisaties moeten doen. Link naar bericht Deel via andere websites
numidium 0 Geplaatst 24 september 2006 Rapport Share Geplaatst 24 september 2006 ik vind het wel een goed begin want persoonlijk hou ik niet van magere vrouwen. Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 24 september 2006 Rapport Share Geplaatst 24 september 2006 Ik stel voor dat credible magere users gaat bannen. Link naar bericht Deel via andere websites
Alibaba 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Ik vind het een goede actie dat de hele magere modellen niet meer op de catwalk mogen. Door al die magere modellen laten ze inderdaad een verkeerd beeld zien. Een gezond gewicht is nog altijd het beste. Maare er zijn altijd nog mensen die er niks aan kunnen doen dat ze (te) mager zijn. Zelf ben ik er ook een van, ik kan eten wat ik wil, zonder ook maar iets aan te komen Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 er zijn ook mensen die dik zijn en daar niets aan kunnen doen. En die komen de catwalk ook niet op. * hopeloos zou trouwens wel willen dat ze alles kon eten wat ze wilde Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Quote: Op maandag 25 september 2006 11:45:39 schreef hopeloos het volgende: er zijn ook mensen die dik zijn en daar niets aan kunnen doen. En die komen de catwalk ook niet op. * hopeloos zou trouwens wel willen dat ze alles kon eten wat ze wilde Je kan ook gewoon minder willen Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Ik bied me als vrijwilliger aan om de te dunne modellen te keuren of ze wel echt te dun zijn. Ik moet alleen nog even een creatief programma samen stellen om dat te kunnen keuren. Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Quote: Op zondag 24 september 2006 19:40:11 schreef Marcoooooo het volgende: Ik stel voor dat credible magere users gaat bannen. Doe maar, toch geen last van Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Quote: Op zondag 24 september 2006 19:40:11 schreef Marcoooooo het volgende: Ik stel voor dat credible magere users gaat bannen. van wanneer ben je mager? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 vanaf jouw gewicht ongeveer denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Quote: Op maandag 25 september 2006 18:03:45 schreef Ann het volgende: [...] van wanneer ben je mager? *gromt mee* het is niet eerlijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 grrrrrr mijn bmi is 20 dat betekent dus gezond Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 op het randje dan zeker * hopeloos zit ook het randje... maar dan aan de andere kant Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 we zijn een bende randgevallen hier Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Ik zit net onder het randje van gezond Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 maar je eet genoeg he? ik dahct toch dat je dat eens gezegt had dus dan ben je wel gezond zolang je genoeg en gezond eet Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 ja ik eet wel genoeg, maar volgens het bmi ben ik ongezond maar daar trek ik me niet al te veel van aan ik kan er toch weinig aan veranderen Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 mmmm.. geen idee eigenlijk of ik een randgeval ben! * weet ook niet of ik het wil weten Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 BMI is voor mensen met een normale lichaamsbouw. Als je slank of juist stevig gebouwd ben, kun je het idee krijgen dat je niet echt gezond bent terwijl daar weinig van klopt. Met name mensen die veel sporten en wat meer spiermassa hebben dan gemiddeld zitten al vrij snel boven de 25. Het is een aanwijzing, net als de goede oude spiegel een aanwijzing is. Link naar bericht Deel via andere websites
FigmentuM 0 Geplaatst 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst 15 november 2006 Goeie zaak. Hopelijk wordt het 'ideaalbeeld' dan wat realistischer en gezonder. Heb door die dunne meiden zelf bijna anorexia gehad. Link naar bericht Deel via andere websites
*Roos* 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Quote: Op maandag 25 september 2006 18:19:42 schreef NienkeJ het volgende: ja ik eet wel genoeg, maar volgens het bmi ben ik ongezond maar daar trek ik me niet al te veel van aan ik kan er toch weinig aan veranderen mijn bmi wijst ook al uit dat ik net te licht ben.. wel goed dat ze uitgehongerde modelen uitsluiten maar als je net als Nienke en mij gewoon goed eet en toch net te licht ben zou het ook weer wat wezen als je word uitgesloten dan zouden ze eigenlijk bij twijfel gevallen moeten bekijken of je gezond bent Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Ik las vandaag in de Spits dat een model uit Brazilie (dacht ik) is overleden aan anorexia. Vond ik best schokkend om te lezen, vooral omdat er bij stond dat ze succesvol was. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 ja idd, we hadden het erover in de klas vandaag. onze lerares sociaal werk , die is zelf ook sociaal werkster, en haar jongste client met anorexia was 6 jaar... het word ook als maar erger, en ze zegt dat dat heel duidelijk is en dat die stijging echt abnormaal hoog is en vele zijn bang voor wat de toekomst nog gaat brengen omtrent dat thema. ik vind dat ze de tv en reclame moeten aanpassen...het beinvloed verschrikkelijk veel mensen Link naar bericht Deel via andere websites
Libanon Nakszynski 0 Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Quote: Op dinsdag 19 september 2006 20:27:38 schreef markvand het volgende: [...] Vind het een beetje makkelijk nu, want het schoonheidsideaal gaat nu weer richting dik (dove reclame bijvoorbeeld). Gut, één reclame waarin een beetje wordt gespot met het schoonheidsideaal van wandelende ribbekastjes, maakt nog geen trend naar dik hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten