EulogÃa 0 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Oh, ik dacht altijd dat Enya niet christelijk was, maar New Age, maar misschien gaat het alleen om de muziekstijl New Age? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Misschien zijn mensen gewoon niet zo makkelijk in te delen als jij denkt. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Dit is niet echt een getuigenis, maar ik wil het toch even typen. Eens in de zoveel tijd realiseer ik me weer hoe fantastisch de schepping eigenlijk is. Als je naar de kleine dingetjes kijkt, de dingen waar mensen nooit bij stil staan. Bijvoorbeeld deze post, het gaat misschien nergens over, maar het feit dat ik woorden kan typen en dat andere mensen het lezen en begrijpen wat ik bedoel.. dat is iets speciaals. Dat is bedacht door een geniaal Iemand. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Het is zo fijn als je met je auto rijdt in de spits, een druk rondpunt nadert waar je op moet geraken omdat het verkeer van alle kanten komt. en je mensen ziet sukkelen en lef hebben om erop te geraken. En dan elke keer zeg ik hardop: God, help mij. Dan zing ik dat ofzo^^ en dan zit ik van de eerste keer direct op het rondpunt, en als ik er dan afga is dat van: wiiiiiii, Dank u God. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ik heb vannacht een heel WhatsApp-gesprek gehad met de Heilige Geest. Dat beweerde Hij althans. Ik blijf sceptisch. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ook de wegen van de Heilige Geest zijn ondoorgrondelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Dat was mij reeds duidelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Dan waren ze niet echt ondoorgrondelijk, maar tamelijk duidelijk, is het niet? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Dat ik begrijp dat ze ondoorgrondelijk zijn, is één ding. Verder begrijp ik er geen bal van. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Verstandig antwoord, meiske. Overigens, zou Hij niet ook actief kunnen zijn op Credible? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Wie weet. Hij komt als een dief in de nacht. Als ie maar van mijn spullen af blijft. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Admod note:Aantal ongepaste posts verwijderd. Dit is een serieus topic en graag houden we dat zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten