Andere Jas 2 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Quote: Op donderdag 03 april 2008 21:22:38 schreef Machiavelli het volgende: Watje Je zou Leonard Cohen covers kunnen spelen. Dan hoef je niet zo intensief te drummen. Ken ik niet... Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Quote: Op donderdag 03 april 2008 21:44:09 schreef Machiavelli het volgende: Leeft die nog? Na dat 'goodbye my lover' dacht ik eigenlijk dat 'ie zelfmoord oid had gepleegd. Dat zou goed kunnen, zoals gezegd, ik kan m'n niet meer horen, ik ben er inmiddels immuun voor. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Quote: Op donderdag 03 april 2008 21:49:11 schreef AndreasJ het volgende: Ken ik niet... Oeh... Sommige geintjes zijn leuk, maar je kan overdrijven... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Quote: Op donderdag 03 april 2008 21:49:11 schreef AndreasJ het volgende: [...]Ken ik niet... Ik neem aan dat je een grapje maakt. Zoniet, verwacht niet langer dat ik je serieus neem. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Over irritante nummers gesproken: link Maar goed, de laatste tijd worden ze commerciëler: link Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Quote: Op donderdag 03 april 2008 22:15:24 schreef Pius_XII het volgende: Maar goed, de laatste tijd worden ze commerciëler: link Whaha En ik het origineel maar erg vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Oeden opsiea , van Harold Cornelis Bach. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 een busje vol met polen (braak) busje komt zo (braak met bloed) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Quote: Op donderdag 03 april 2008 22:15:24 schreef Pius_XII het volgende: Over irritante nummers gesproken: link Maar goed, de laatste tijd worden ze commerciëler: link over irritante nummers gesproken : Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 link al vind ik het filmpje wel melig Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 link deze is erger... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 wow.. ik was helemaal verliefd op gareth gates.. die liedjes vind ik nog steeds vet leuk .. Link naar bericht Deel via andere websites
Trotse-Moslim 0 Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Aqua van 'Barbie Girl' I'm a barbie girl, in a barbie world ... iegghhh Of dat clip van mensen in een 'skelettenkostuum' en dat ze rondjes lopen en dat er tig keer wordt herhaald 'around the world ... around the world' dat is volgens ook gelijk het enige wat er in dat liedje wordt gezegd. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Quote: Op zaterdag 05 april 2008 00:31:54 schreef Jipke het volgende: link deze is erger... Dat is waar... Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Quote: Op vrijdag 04 april 2008 15:30:00 schreef Karin het volgende: link al vind ik het filmpje wel melig Neee! Deze is leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 Quote: Op vrijdag 04 april 2008 15:30:00 schreef Karin het volgende: link al vind ik het filmpje wel melig Whaha daar heb ik in een ver ver verleden nog op gedanst op aerobic Volgens mij ken ik het dansje nog En anyone of us, daar heb ik zúlke goede herinneringen aan... Met m'n crush in groep 8...Hele avonden schuifelen op die muziek... Goeie tijden Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 Ik vind vooral die laatste zin van die oma zo grappig Over Will Young stiekem vond ik Gareth ook erg knap vroegâh Link naar bericht Deel via andere websites
mléeen 0 Geplaatst 14 april 2008 Rapport Share Geplaatst 14 april 2008 Het nummer 'uit elkaar' van Yes-R kan ik echt niet meer horen Als ik dat pianodeuntje al hoor wat aan het begin komt begin ik al te gruwelen. maar misschien komt dat ook wel omdat een vriendin van me dat nummer 20x achter elkaar heeft gedraaid waar ik bij was omdat ze het zo GE-WEL-DIG vond. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 14 april 2008 Rapport Share Geplaatst 14 april 2008 they tried to make me go to rehab i said noooooo nooooooooo noooooooooo ieks.. getsie Link naar bericht Deel via andere websites
Ults 0 Geplaatst 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2008 wannebe van spicegirls is irritant en als je de hamsterdance heel vaak luisterd word die ook irritant Link naar bericht Deel via andere websites
BeautifullEmptiness 0 Geplaatst 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2008 goh dat ene lied... Du hast den schonste arsch der welt ofzo.. gaat helemaal nergens over! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2008 kuikuikuikuikuikuikuik ik ben een kuikentje! kuikuikuikuikuikuikuik ik ben een kuikenje.. ik kuik ik kuik ik kuik ik kuik... hopeloos.. Link naar bericht Deel via andere websites
Chillem 0 Geplaatst 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2008 - Schnappie - Dat kuikentjes liedje inderdaad - De llama song (die stiekem toch wel geniaal is) - Alle nederlandse hiphop - Eigenlijk alle hiphop Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2008 Quote: Op maandag 05 mei 2008 00:08:06 schreef Chillem het volgende: - Alle nederlandse hiphop - Eigenlijk alle hiphop Ben geen hiphop fan, maar vind er af en toe best wel wat leuks tussenzitten. Heb ook een zwak voor nederhiphop, zoveel creativiteit met de Nederlandse taal is lange tijd niet waargenomen. Wat het als muzikale stroming doet is voor mij niet echt relevant daardoor, maar het taalgebruik vind ik des te leuker. Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 04 april 2008 15:30:00 schreef Karin het volgende: link al vind ik het filmpje wel melig Kumars= goed Gareth Gates= mwoa Gareth Gates + cheesy 'spirit in the sky' cover= hij verdient heel veel straf.... +1 voor de Kumars, het overige vooral niet meer laten zien graag Hij zal Idols o.w.d.o (of wat dan ook ) toch niet gewoon hebben op zijn air guitar kwaliteiten? Mijn zwager-to-be werd een paar jaar terug 3e bij het Flevolands air guitar kampioenschap en hij had niet eens geoefend. Wel een goede performance, kneesliden en duckwalken zit er bij hem goed in. Vergeleken daarmee zou Gareth Gates waarschijnlijk altijd 12e worden bij 11 deelnemers zeg maar Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten