Dagmar 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 Heel hobbyloos en vermoeiend letter voor letter kopiëren-plakken van bijvoorbeeld hier. In je msnnaam werken ze dan wel in ieder geval. Zou niet kunnen zeggen of dat op Last.fm ook zo is. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 Last.fm pakt alleen de bandnaam goed als deze in andere lettertekens zijn dan je standaardinstellingen van Windows.. /heeft er ook problemen mee gehad en nooit opgelost.. Heb nogal veel Zemfira geluisterd.. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 Sirenia (Symphonic metal) Callisto (atmospheric sludge) Anathema (doom metal/rock) Dream Theater (progressive metal) Vinteririket (ambient black metal *tip voor Leidenschaft* Wingdom (christelijk power metal) Therion (symphonic metal) Negurã Bunget (atmospheric black metal) *tip voor Leidenschaft* HammerFall (power metal) Hilmar Örn Hilmarsson & Sigur Rós (post-rock/soundtrack) Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Samantha_vdV 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 ben ook maar eens lid geworden geen idee waar mijn profiel te vinden is ow wacht, hier misschien link ben ook lid van credible, en nou maar kijken of ik er ooit wat mee ga doen Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 Bij mij doet hij het niet Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 Trouwens... Leidenschat op je last.fm doen je russische bandnamen wel.. hoé heb je dat voor elkaar gekregen? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 Quote: Op zaterdag 16 december 2006 18:03:17 schreef Thijs het volgende: Bij mij doet hij het niet Wát doet hij niet Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst 16 december 2006 Tssk... dat werkte niet bij mij toen Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst 17 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst 17 december 2006 Sonata Arctica Lekkere power metal met erg cliche teksten over liefde enzo Captain Beyond Goede oude stoner rock met de exzanger van Deep Purple, en het rock gewoon heerlijk. Russell Allen & Jorn Lande Kan het nog beter? Russell Allen de zanger van Symphony X en Jorn Lande de zanger van o.a. Beyond Twilight, Jorn, Ark en Masterplan, en dan nu geen progressive metal maar lekkere harwd rawk. Assemblage 23 Erg dansbare ebm/industrial techno... *geniet al bij de naam* Deep Purple Meest heerschende rockband ooit *denk ik zo* At the close of every day Lekker emo meemurmelen met Minco Eggersman dat je bang bent in het donker in het oud-nederlands. Ajattara Marcheer blackmetal, alsof een of andere generaal continue bevelen loopt te brullen in het Fins, wel fijn Wingdom Wat krijg je als de ex-bassist van Rhapsody samenvoegd met de ex-toetsenist van Sonata Arctica? Jep, Wingdom, christelijke power metal op Sonata Arctica leest, niet altijd even orgineel maar stukken beter dan Narnia. Delain Gewoon wel leuke sympho metal. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 24 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 Interessante playlist deze week: 1. t.A.T.u. ~ De alom bekende Russische lesbisch, met toch wel heel erg goede trance/rock muziek. Door de recente 'best of' CD ben ik weer hooked. 2. No Use for a Name ~ Rockpunkemo gedoe met flink wat goede nummers die ik wel kan waarderen. 3. Sarah McLachlan ~ Prachtige female vocalist. Haar nieuwste kerstalbum is prachtig, maar haar tweede (geloof ik) album van heel wat jaartjes terug vind ik ook heel erg goed. 4. The Offspring ~ Tegenwoordig vind ik ze vrij saai, maar het album 'Americana' is wel erg goed. 5. Rita ~ Japanese pop artiest. Eerste nummer of het kerstalbum van Slightly Dark (.com erachter en je hebt de site) en ook het beste op 't album. 6. Fountains of Wayne ~ Hebben 1 hit ofzo gehad met 'Stacy's Mom'. Erg zoetsappige rock. 7. Gorillaz ~ Zowel old skool and 'new skool' gewoon goede muziek. 8. K ~ Een J-pop artist. Vond er alleen niet zoveel aan en heb 't ondertussen (geloof ik) alweer weg gegooit 9. Funeral for a Friend ~ Je komt iets tegen in je 'rock' map, luistert en kennelijk toch vrij veel Weet verder niets te vertellen over de band 10. Infected Mushroom ~ Simpelweg de beste psych. trance/goa die er bestaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 1 At the Gates De hardste band uit de Gothenburg stroming, meer thrash geörienteerd, keihard blazen met die handel. 2 Twisted Sister Foute jaren tachtig glam metal, de cd A Twisted Christmas heeft voor deze plaats gezorgd 3 The Crown Een latere variant van de Gothenburg generatie, gitaren zijn thrash, drums death, erg gave poep! 3 Crimson Falls Deathcore, de ultieme soundtrack voor de moshpit. Gave breakdowns, als je deze muziek luistert ben je gevaarlijk! 3 Watchmaker Grind/thrash, hyper opgefokte muziek. Zeer slecht geproduceerd, van van harsh blek metal zullen dit ook wel waarderen. Takkeherrie! 3 Nile Epische brute deathmetal, een van de snelste in het genre. 7 Thanatos Death/thrash, een van de betere Nederlandse bands die al eeuwen mee draait in de scene 7 Brodequin Ultra brute death metal, geen melodie, gerwoon hard snel en überharde death metal. 9 Crimson Thorn Gristelijke death/grind. Ik moest het gewoon even luisteren, gaat nog wel vaker geluisterd worden, klinkt als Suffocation 9 Cryptopsy Death/grind die erg uniek is door aparte melodieën en de drummer Flo Mournir Once Was Not is een geniale cd! Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 25 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 Omdat de overall charts niet per definitie te gelijk met de weekly charts worden geupdate. De overall chart wordt aan de hand van aantal geluisterde nummers (per 1000 ofzo) geupdate. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 26 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2006 Ten opzichte van de week ervoor, welke positie ze eerst hadden. Overigens worden die overall charts niet tegelijk geupdate, zoals ook onderaan staat - "Updated Regularly". Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 @Harm-Jan: ik herken best veel dingen in jouw lijstje! Vet hip . Last.fm is nu dood... Link naar bericht Deel via andere websites
Artemas 0 Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Ja, ik had net een profiel aangemaakt, beetje bijwerken en opeens: dood. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Scheduled Downtime Last.fm is currently offline for some scheduled maintenance to our servers. Apologies for the inconvenience; we'll be back soon. Dus op het moment offline wegens ingepland server onderhoud. Ze zijn snel weer online. Geen paniek! EDIT: Meer koffie voor deze man -_-' Link naar bericht Deel via andere websites
Artemas 0 Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 [Wijsneus] Je bedoelt natuurlijk dat ze offline zijn [/wijsneus] Opzich is het wel een grappig iets maar ik zie er geen echte community in. Meer iets voor jezelf en je vrienden, berichtjes achterlaten, en van elkaar afkijken wat ze luisteren. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Last.fm doet het bij mij niet meer Alleen nog op de computer van mn ouders, maar niet op mijn laptop. En ik weet niet waar het aan ligt Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten