ArjenV 0 Geplaatst 20 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2006 Er staat ergens "join this group" oid. Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2006 Klopt. Ff beetje zoeken dan vind je het zo. Ik vat het taggen alleen nog voor geen meter. Ben er inmiddels meer achter maar het taggen snap ik echt voor geen zak nog. Kan iemand me het uitleggen? Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2006 Ja dat heb ik wel gelezen hehe. Maar ik kom er op de 1 of andere manier niet helemaal uit. Dan is er dus geen muziek te vinden op last.fm van die gast. Tenminste lijkt mij. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2006 Quote: Op donderdag 20 juli 2006 23:11:11 schreef Leidenschaft het volgende: http://www.last.fm/music/Vladimir+Vysotsky Kan iemand me even helpen? Ik snap er niks van. Als je last.fm hebt geinstalleerd (dus dat programma gedownload hebt) via hier http://www.last.fm/tools/dodownload.php?platform=Windows dan zoekt last.fm naar geinstalleerde muziekplayers (bijvoorbeeld Windows Media Player of Winamp) hij vraagt kort daarna om je gebruikersnaam en wachtwoord, dit vul je in. Als je vanaf nu mp3-tjes afspeelt in je player (die goede mp3tags hebben dus artiest en tracknaam) wordt dat geupload en in je profiel zichtbaar dat is functie 1. Functie 2 vind je ook in last.fm dat is het luisteren naar zogenaamde tag-radio's of andere (maar dan moet je eerst een profiel hebben eigenlijk). Wat doet er exact niet? gezien je profiel werkt het namelijk allemaal wel http://www.last.fm/user/Honey_Ball heeft tracks en je hebt wat getagged Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2006 Kick omhoog We hebben nog 1 lid nodig om een wekelijkse Credible top-zoveel te maken. Graag iemand die muziek draait waar zo weinig mogelijk gitaren in voorkomen Link naar bericht Deel via andere websites
Dikkie 0 Geplaatst 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2006 Ik zal me vanavond aanmelden, ben al wel lid van Last.fm, maar zal even kijken of ik daar nog in kan (mijn password nog weet ), en of ik in de Credible groep kan komen Alleen dat weinig mogelijk gitaren kan wel eens een probleempje opleveren Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2006 Quote: Op vrijdag 21 juli 2006 11:03:38 schreef Groninger het volgende: Kick omhoog We hebben nog 1 lid nodig om een wekelijkse Credible top-zoveel te maken. Graag iemand die muziek draait waar zo weinig mogelijk gitaren in voorkomen Ik ben druk MINT en Múm aan het draaien.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2006 BRUL BRUL BRUL luister ik naar de tag-radio: 'ambient, black metal, dark ambient & martial industrial' komt er nu Britney Spears op echte black metal Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 23 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2006 Quote: Op zaterdag 22 juli 2006 20:48:52 schreef Raido het volgende: BRUL BRUL BRUL luister ik naar de tag-radio: 'ambient, black metal, dark ambient & martial industrial' komt er nu Britney Spears op echte black metal ja, toen ik tag-radio 'death cab for cutie' op had staan, kwam er allemaal punk ineens niet erg hoor, maar bij death cab denk ik toch aan een ander genre... doe mij toch maar pandora Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Ik ga nu die plugin installeren. Had nog een account, maar die heb ik maar heel eventjes gebruikt. -edit: hm, dat programma loopt vast als ik m'n username invul, niet echt handig Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 Meer mensen problemen met het doorseinen van hun beluisterde muziek? Nadat ik mijn pc opnieuw heb geinstalleerd worden mijn nummers niet meer geupload. Heel vervelend natuurlijk, want we krijgen nu wel een erg gitaar-achtige charts. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 Hij seint het wel door... maar het komt niet bij now playing in het progje te staan bij mij. Maar hij doet ut wel bij mij.. gitaar-achtig.. bedoel je daar hardcore/rock/metal mee? Ik luister nu niet eens van die gitaarmuziek.. Maar erg mooie acoustische folk, mijn tips nog beluisterd Groniger? Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 Ik ben er waarschijnlijk uit trouwens. Ik heb last.fm verwijderd aangezien ik ff zoveel ruimte als mogelijk is vrij wil maken en alle kleine beetjes helpen. Dus alles wat niet nodig was heb ik weggedaan. Dus ook last.fm. Mijn excuses. Link naar bericht Deel via andere websites
Thuisloze Dakmus 0 Geplaatst 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2006 http://www.last.fm/user/joostschaap Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2006 ik heb allemaal rotliedjes in mijn recent tracks staan, dankzij mijn lieve zusje Link naar bericht Deel via andere websites
Dikkie 0 Geplaatst 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 21 juli 2006 12:27:21 schreef Dikkie het volgende: Ik zal me vanavond aanmelden, ben al wel lid van Last.fm, maar zal even kijken of ik daar nog in kan (mijn password nog weet ), en of ik in de Credible groep kan komen Alleen dat weinig mogelijk gitaren kan wel eens een probleempje opleveren Ik heb al sinds 21 juli geen internet thuis :S Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2006 waarom slaat dat stomme ding nou nix op? ik zit al de hele avond muziek te luisteren, maar ik zie niets van terug... ^%$^$#programma Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2006 nu ik m'n winamp opnieuw heb opgestart doet ie het wel weer... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 31 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2006 ik luister echt alle stijlen door elkaar Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst 1 september 2006 http://www.last.fm/user/Pienkelot hoei kunnen jullie ook allemaal zien welke geniale muziek ik vooral luister Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst 1 september 2006 AIR! The Darkness! Johan! U2! ATCOED! van wie heb je die goede smaak joh Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst 1 september 2006 geen idee Jouw overall top artists lijstje ziet er heeeeel anders uit Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst 1 september 2006 Gelukkig wel Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten