soldier 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Geef in deze topic jouw mening over de muziek van Hillsong (United, London, Kids!! Heb je er uberhaupt wel eens van gehoord, of vind je het helemaal niks. Vind je het wel goed, geef dan aan welke nummers je helemaal top vind. Zelf vind ik eigenlijk alle nummers helemaal goed, en heb niet echt een nummer dat er bij mij uitspringt. Ligt aan het moment van luisteren dat een nummer mij aanspreekt. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 hillsong is leuk natuurlijk... maar moeten we echt voor iedere band/artiest een apart topic aanmaken Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Ik heb er van gehoord en ik krijg altijd zo'n foldertje van Gospel7 waar ze ook van die cd's verkopen. Die nummers van Darlene Zsesch (wat een achternaam ook, kweenie of ik 'm goed getypt heb ) die ook in de Opwekkingbundel zijn opgenomen vind ik altijd wel erg goed in elk geval. Moet er eens wat meer van gaan luisteren denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 hillsong is leuk bezig schrijven goede muziek.. maar ik kan er geen cd van afluisteren vind het nogal saai.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 tuurlijk, ik heb er van gehoord en ik vind het leuk dat t nu ook eens een keer over Hillsong kids en hillsong London gaat, want die zijn nog niet echt bekend. ik vind ze echt goed, en als ik moest kiezen qua nummers: Hillsong (de bekendste): Father of creation en Shout to the Lord hillsong london: Shout Your Fame, my God hillsong united: All for love en Always Hillsong kids: Superhero en un versie van Free Link naar bericht Deel via andere websites
soldier 0 Geplaatst 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Zeker de moeite waard om hier meer van te luisteren! Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Heeft Jeffrey dit topic al gezien? Ik vind hillsongs op zich wel leuk, maar het is altijd hetzelfde. Link naar bericht Deel via andere websites
soldier 0 Geplaatst 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Van Hillsong London vind ik van het nieuwe album "Hosanna" echt een super nummer. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Quote: Op donderdag 29 juni 2006 14:23:51 schreef MarianneT het volgende: Heeft Jeffrey dit topic al gezien? Ik vind hillsongs op zich wel leuk, maar het is altijd hetzelfde. dat denk ik ook altijd hoor, laatste united cd had dat erg, liep ik mp3 speler te luisteren denk ik op een gegeven moment: hé dat nummer was daarnet toch ook, maar nee... later hoorde ik wel verschil Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 hillsong is heerlijke auto-muziek... lekker meebleren vind mijn vriend alleen niet zo fijn Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 hij mag niet zeuren Link naar bericht Deel via andere websites
Joost 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 [modedit]Topic titel gewijzigd...[/modedit] * Joost is een grote fan van Hillsong United. Ãœbergoede muziek en muzikanten! Vooral laatste cd is erg goed! Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Wie of wat is Hillsong? Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Hillsong United. Vraag maar aan Helena, die weet dat vast wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Joost 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Quote: Op donderdag 29 juni 2006 15:45:49 schreef Michie23 het volgende: Wie of wat is Hillsong? Deze post van jou i.c.m. de auteur van dit topic klopt niet Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Quote: Op donderdag 29 juni 2006 15:45:49 schreef Michie23 het volgende: Wie of wat is Hillsong? lolbroek Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Quote: Op donderdag 29 juni 2006 14:23:51 schreef MarianneT het volgende: Heeft Jeffrey dit topic al gezien? *kuch* ik was toen aan het werk *kuch* Maar ik zie hem nu pas eigenlijk. Hillsong, tsja wat zullen we zeggen. SUPERVET!!!! Naja ik ben op zich wel een behoorlijk Hillsong (United) fan. Australië vind ik echt supertof!!! Engeland ietsjes minder maar nog steeds errug mooi!! Maar je mag gerust zeggen dat ik wel een Hillsong fan ben! Link naar bericht Deel via andere websites
Peter~ 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 bij mij precies jet zelfde als jeffrey alleen heb ik geen menign over hillsong london want dat ken ik niet echt..hehe maja hillsong is te vet! Link naar bericht Deel via andere websites
soldier 0 Geplaatst 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Voor de echte Hillsongfans!!! Kijk ff bij mijn profiel en dan mijn homepage. Ik heb een site gemaakt over de muziek van Hillsong. Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Had ik al gezien. Enne Peter. Jij hebt wel van Hillsong London gehoord jochie. En anders laat ik je wel een keer wat horen. Link naar bericht Deel via andere websites
Amy85 0 Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Quote: Op donderdag 29 juni 2006 19:46:28 schreef soldier het volgende: Voor de echte Hillsongfans!!! Kijk ff bij mijn profiel en dan mijn homepage. Ik heb een site gemaakt over de muziek van Hillsong. Ik heb even gekeken, gave site heb je! Ik vind Hillsong helemaal tegek! Ben jammer genoeg niet afgelopen juni naar Hillsong United geweest, maar ik ga wel in oktober naar Darlene Zschech met Hillsong toe De allermooiste nummers vind ik: Still en What The World Will Never Take Link naar bericht Deel via andere websites
soldier 0 Geplaatst 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Ik ga zelf ook naar Reuben Morgan, en naar Darlene Zschech in oktober...Heb echt onwijze zin!!! Ik heb zelf ook Hillsong United gemist, maar dit is zeker een goeie goedmaker. Groeten Link naar bericht Deel via andere websites
Peter~ 0 Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 Quote: Op donderdag 29 juni 2006 20:16:00 schreef jeffrey_1989 het volgende: Had ik al gezien . Enne Peter. Jij hebt wel van Hillsong London gehoord jochie. En anders laat ik je wel een keer wat horen. haha ik heb er wel van gehoord maar ik heb het nog niet gehoord hehe snappie? haha is best joh ik hoor t nog wel een keer ajoooo Link naar bericht Deel via andere websites
I.love.Jesus 0 Geplaatst 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2006 Hillsong is Superr! Link naar bericht Deel via andere websites
Haaarmen 0 Geplaatst 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2006 Quote: Op donderdag 29 juni 2006 14:30:59 schreef hopeloos het volgende: hillsong is heerlijke auto-muziek... lekker meebleren Hm... neej, voor de auto vind ik niet zo geschikt hor. Ik vind Hillsongmuziek op zich wel goed, maar t is wel recht toe recht aan de allermakkelijkste popmuziek die er zo ongeveer bestaat. Maar ja, ze brengen het goed, dus petje af. En ik luister t ook wel graag, maar NIET in de auto . Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten