Stijn 0 Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Hey! Voor degene die op Opwekking zijn geweest heb ik een vraagje! Tijdens 1 van de jeugddiensten zongen we het nummer 'Halleluja Adonai'. Echt een heel mooi nummer! Ik kan alleen geen cd vinden waar dat nr opstaat... Weten jullie dat misschien?? Gr. Stijn Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Is dat niet een van de nieuwe opwekkingnummers? Moet je bij jeffrey_1989 zijn, alleen is die er nu even niet Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Admod note: Moved >> Muziek Link naar bericht Deel via andere websites
dedaaatjhu 0 Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Quote: Op dinsdag 06 juni 2006 12:51:35 schreef MarianneT het volgende: Is dat niet een van de nieuwe opwekkingnummers? Het is opwekking 304 volgens mij dus zo nieuwe issie niet Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Najah, staat hij dan op een nieuwe cd? Link naar bericht Deel via andere websites
dedaaatjhu 0 Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Quote: Op dinsdag 06 juni 2006 13:39:33 schreef MarianneT het volgende: Najah, staat hij dan op een nieuwe cd? I don't know Link naar bericht Deel via andere websites
Stijn 0 Geplaatst 6 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Er staat wel een nr op de nieuwe opwekking, Prijs Adonai, maar das niet de goede Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Weet ik veel, kan ook wel zijn dat Jeffrey dat bedoelde... Ik luister zelf nauwelijks opwekking Succes met zoeken Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Jezus Ik houd van U meer dan de sterren van de hemel meer dan het water van de zee meer dan ik U zeggen kan Halleluja Adonai Halleluja Adonai Halleluja Adonai Amen Dit nummer is geschreven door Arnaud Jochem, diegene die op de groene akoestische gitaar speelde. Hij is schoolleider op de HQ-school, je kan hem bereiken op . Link naar bericht Deel via andere websites
Stijn 0 Geplaatst 6 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Glenn, hartstikke bedankt! Ik heb je trouwens nog zien lopen in de snacktent Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Quote: Op dinsdag 06 juni 2006 15:33:04 schreef Stijn het volgende: Glenn, hartstikke bedankt! Ik heb je trouwens nog zien lopen in de snacktent Daar was ik inderdaad vaak te vinden Mooi lied overigens, staat alleen op geen enkele cd. Link naar bericht Deel via andere websites
Stijn 0 Geplaatst 6 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Quote: Op dinsdag 06 juni 2006 15:47:38 schreef Glenn het volgende: [...]Daar was ik inderdaad vaak te vinden Mooi lied overigens, staat alleen op geen enkele cd. Daar kwam mijn zoektocht naar het nr ook op uit Ik heb iig Arnaud gemaild met de vraag of dat nr op een cd komt, ja of nee Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Quote: Op dinsdag 06 juni 2006 15:49:35 schreef Stijn het volgende: [...]Daar kwam mijn zoektocht naar het nr ook op uit Ik heb iig Arnaud gemaild met de vraag of dat nr op een cd komt, ja of nee Houd me/ons op de hoogte! Link naar bericht Deel via andere websites
Stijn 0 Geplaatst 7 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2006 Ik heb inmiddels antwoord gehad van Arnaud en het nummer komt waarschijnlijk op de DVD van Ronduit Praise. Afwachten maar! Link naar bericht Deel via andere websites
Stefan_ 0 Geplaatst 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2006 Ahh vet tof! dat is echt een te mooi nummer! Link naar bericht Deel via andere websites
Stijn 0 Geplaatst 7 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2006 Jep Link naar bericht Deel via andere websites
Marloesje Snoesje 0 Geplaatst 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2006 Opwekking nummer 304: Hallelujah Adonai staat op een dubbelcd van Opwekking. Volgens mij 11-12 Link naar bericht Deel via andere websites
Skywalker 0 Geplaatst 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2006 Deze info kan ik goed gebruiken! Een vriendin zocht dit al! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2006 * Raido vraagt zich toch stiekem af waarom je Hallelujah Adonai zou zingen als je Nederlander bent Prijst de HEER, de Heer is lang niet zo hip natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Aimé 0 Geplaatst 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2006 Quote: Op vrijdag 09 juni 2006 16:38:35 schreef Raido het volgende: * Raido vraagt zich toch stiekem af waarom je Hallelujah Adonai zou zingen als je Nederlander bent Prijst de HEER, de Heer is lang niet zo hip natuurlijk Hallelujah betekend :loof Jah (Jahweh,Jehovah). Men zingt dan eigenlijk loof Jehovah Heer. Corrigeer mij als ik het mis heb. Aimé Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2006 Jah en Jahweh zijn geen Nederlandse woorden aangezien dat meestal vertaald wordt door HEER schreef ik HEER. Maar eigenlijk is het natuurlijk 'Looft IK BEN, de Heer' Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 10 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2006 Ja, maar met de stand van het huidige onderwijs wordt die komma zo slecht begrepen... Looft, ik ben de Heer is wat de meesten dan lezen Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 10 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2006 Ja, maar met de stand van het huidige onderwijs wordt die komma zo slecht begrepen... Looft, ik ben de Heer is wat de meesten dan lezen Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 10 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2006 Quote: Op zaterdag 10 juni 2006 09:14:27 schreef anastasia het volgende: Ja, maar met de stand van het huidige onderwijs wordt die komma zo slecht begrepen... Looft, ik ben de Heer is wat de meesten dan lezen De kern van het satanisme ligt in ons Halluljah Adonai *shock* Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 hallo stijn als dat nummer wil hebben dan heb ik het wel voor je als je even wat terug stuurd dan regelen wel wat Groeten Louwe Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten